Dag Tweakers
In 2012 heb ik de volgende pc aangeschaft, een MEDION AKOYA P5220.
Later ben ik deze gaan uitbreiden met een grotere kast en meer RAM geheugen.
Dit zijn de specificaties op dit moment.
De derde generatie Intel® Core™ i5-3350P processor
(3,10 GHz met Intel® Turbo Boost-technologie 2.0 tot 3,30 GHz, 6 MB Intel® Smart Cache)
NVIDIA® GeForce® GTX 650 DirectX®11-videokaart met 1024 MB GDDR5-videogeheugen en digitale HDMI® audio-/video-uitgang, DVI- en D-Sub VGA-aansluiting
2 TB harde schijf
8 GB DDR3 Crucial ballistic (2x 4)
MEDION MS-7797 (SOCKET 0)
de voeding is 400W, aangezien het moederbord nog uit de MEDION PC komt ben ik bang dat die vervelend gaat doen.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe videokaart aangezien mijn GTX 650 het nu toch echt niet meer kan bijhouden.
Ik twijfel tussen de nvidia gtx1050ti en de 1060.
Momenteel speel ik veel games als battlefield 1. Ik hoef de games niet op ultra te spelen dus waneer er betere en goedkopere kaarten zijn waar je dit prima op kunt spelen hoor ik het graag.
Mijn vraag is :
kunnen mijn huidige onderdelen deze videokaarten bijbenen? of kan ik niet de volledige capaciteit van de 1060 gebruiken met mijn huidige setup?
Ik ben vooral bang dat mijn voeding of mijn moederbord dit niet kan houden.
In 2012 heb ik de volgende pc aangeschaft, een MEDION AKOYA P5220.
Later ben ik deze gaan uitbreiden met een grotere kast en meer RAM geheugen.
Dit zijn de specificaties op dit moment.
De derde generatie Intel® Core™ i5-3350P processor
(3,10 GHz met Intel® Turbo Boost-technologie 2.0 tot 3,30 GHz, 6 MB Intel® Smart Cache)
NVIDIA® GeForce® GTX 650 DirectX®11-videokaart met 1024 MB GDDR5-videogeheugen en digitale HDMI® audio-/video-uitgang, DVI- en D-Sub VGA-aansluiting
2 TB harde schijf
8 GB DDR3 Crucial ballistic (2x 4)
MEDION MS-7797 (SOCKET 0)
de voeding is 400W, aangezien het moederbord nog uit de MEDION PC komt ben ik bang dat die vervelend gaat doen.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe videokaart aangezien mijn GTX 650 het nu toch echt niet meer kan bijhouden.
Ik twijfel tussen de nvidia gtx1050ti en de 1060.
Momenteel speel ik veel games als battlefield 1. Ik hoef de games niet op ultra te spelen dus waneer er betere en goedkopere kaarten zijn waar je dit prima op kunt spelen hoor ik het graag.
Mijn vraag is :
kunnen mijn huidige onderdelen deze videokaarten bijbenen? of kan ik niet de volledige capaciteit van de 1060 gebruiken met mijn huidige setup?
Ik ben vooral bang dat mijn voeding of mijn moederbord dit niet kan houden.
KRB