Wij zijn een verspanend / montage bedrijf en hebben vele complexe producten die gemaakt / gemonteerd dienen te worden. Nu maken wij veel werkinstructies op papier (pdf). Maar sommige zijn gewoon lastig om op papier uit te leggen. Daarom is het idee ontstaan om bepaalde instructies te filmen. De go pro ligt natuurlijk voor de hand. Maar als ik de recensies lees gaat het vaak om hoe goed het doet tijdens het fietsen hardlopen etc. Ik ga er van uit dat dit ook voldoende is voor het relatieve rustige montage werkzaamheden.
De vraag is dus eigenlijk: Welke "opname" unit/apparaat moet ik gebruiken om simpel de montage werkinstructies te filmen in zo'n klein mogelijk compressie techniek (aantal mb's) maar een zo'n goed mogelijk beeldresultaat die makkelijk te uploaden is naar onze server.
Wat zijn jullie aanbevelingen?
De vraag is dus eigenlijk: Welke "opname" unit/apparaat moet ik gebruiken om simpel de montage werkinstructies te filmen in zo'n klein mogelijk compressie techniek (aantal mb's) maar een zo'n goed mogelijk beeldresultaat die makkelijk te uploaden is naar onze server.
Wat zijn jullie aanbevelingen?