Muis is plots grillig op muismat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowabungaa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Ongeveer een jaar of twee gebruik ik een Roccat Kone XTD en een SteelSeries QcK Mass muismat. Sinds kort begon mijn muis grillig te bewegen als ik de muismat gebruikte. Dus ik dacht; ik zal de muismat wassen. Maar na dat ding na twee keer grondig schrobben, waar het er weer bijna uitzag als nieuw, beweegt de muis nog steeds grillig op de muismat. Op mijn bureau werkt de muis alleen nog prima, maar uit ervaring weet ik dat dat niet bepaald goed is voor een muis.

De vraag is nu simpelweg; waar kan dit verder aan liggen? Het geld vloeit tegenwoordig niet rijkelijk, en om op de gok maar een nieuwe mat aan te schaffen... Als het anders kan; graag. Immers, de muismat is nu goed schoon, maar toch werkt het niet lekker. Of een nieuwe muismat dus ook prima werkt weet ik niet. Dit hele gebeuren is misschien wellicht wat triviaal, maar goed, such is life :+

[ Voor 7% gewijzigd door Cowabungaa op 28-11-2017 01:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08
Zonder mat werken, waarom zou dit slecht zijn.

Heb je misschien de knoppen niet goed ingesteld op je muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Schud je aanwijzer op het beeld (optisch probleem), of beweegt je muis moeilijk over de mat (vieze pootjes) ?

Zoewiezo grondig schrobben om hem er netjes uit e laten zien :X .... iew ,,,

[ Voor 27% gewijzigd door Fish op 28-11-2017 01:36 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowabungaa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Fish schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 01:35:
Schud je aanwijzer op het beeld (optisch probleem), of beweegt je muis moeilijk over de mat (vieze pootjes) ?

Zoewiezo grondig schrobben om hem er netjes uit e laten zien :X .... iew ,,,
De aanwijzer beweegt grillig. Hoe lager ik de polling rate zet, hoe grilliger.

En eh, na twee jaar met je hand en pols over een muismat bewegen... Clean that shit :+
jan99999 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 01:13:
Zonder mat werken, waarom zou dit slecht zijn.

Heb je misschien de knoppen niet goed ingesteld op je muis?
Omdat door mijn bureau zo de onderkant van de muis véél sneller slijt. En er is niets veranderd aan de instellingen van mijn muis.

[ Voor 27% gewijzigd door Cowabungaa op 28-11-2017 11:05 ]