Hallo allemaal!
Alvast veel dank voor het lezen van mijn "probleem".
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem heeft 2 doelen. School (studeer ICT) maar heeft daar niet echt de meest zware processor voor nodig. En voor games. (denk aan PUBG, Rocket leauge, Hearthstone).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max budget ligt op €700,- word dit €720,- vind ik dit natuurlijk ook prima. Maar het streven is naar 700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GA-H110M-S2H Intel® H110 Express Chipset LGA 1151 moederbord
Kingston A400 SSD - Solid state drive
Intel Core i3 8350K - Processor
Spire SP-ATX-550Z-PPFC PEARL 550W
WD Blue - Interne harde schijf - 1 TB
Sharkoon VG4-V Midi-Toren Zwart computerbehuizing
Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G GeForce GTX 1060 3GB GDDR5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naar mijn idee niet bijzonder veel. Ik geef de voorkeur aan een ssd & hdd combi. Ssd eigenlijk alleen voor de snelheid in het opstarten. Verder wil ik kunnen vertrouwen op mijn systeem dat het altijd klaar staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel boven AMD. Daar houd het bij op.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kwa systeem niet echt. Wel kwa feedback! Ik ben ten zeerste een beginner. Dus alles mag aangepast worden. Dit is wat ik naar mijn moment van onderzoek bij elkaar heb geschraapt. Ram geheugen was ik niet over uit en bleek ook een obstakel. Verder (al zeg ik het zelf) was ik tevreden met mijn keus in processor. Alleen is de videokaart nog een dwarsboom. Budgetcut op de videokaart is niet wat je wilt natuurlijk hierbij graag gedeelde meningen over hoe het beter zou kunnen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen! Blijf een student. Mijn lijst mag je compleet aanpassen als je denkt dat dat beter is. Open voor info.
Alvast veel dank voor het lezen van mijn "probleem".
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem heeft 2 doelen. School (studeer ICT) maar heeft daar niet echt de meest zware processor voor nodig. En voor games. (denk aan PUBG, Rocket leauge, Hearthstone).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max budget ligt op €700,- word dit €720,- vind ik dit natuurlijk ook prima. Maar het streven is naar 700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gigabyte GA-H110M-S2H Intel® H110 Express Chipset LGA 1151 moederbord
Kingston A400 SSD - Solid state drive
Intel Core i3 8350K - Processor
Spire SP-ATX-550Z-PPFC PEARL 550W
WD Blue - Interne harde schijf - 1 TB
Sharkoon VG4-V Midi-Toren Zwart computerbehuizing
Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G GeForce GTX 1060 3GB GDDR5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naar mijn idee niet bijzonder veel. Ik geef de voorkeur aan een ssd & hdd combi. Ssd eigenlijk alleen voor de snelheid in het opstarten. Verder wil ik kunnen vertrouwen op mijn systeem dat het altijd klaar staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel boven AMD. Daar houd het bij op.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kwa systeem niet echt. Wel kwa feedback! Ik ben ten zeerste een beginner. Dus alles mag aangepast worden. Dit is wat ik naar mijn moment van onderzoek bij elkaar heb geschraapt. Ram geheugen was ik niet over uit en bleek ook een obstakel. Verder (al zeg ik het zelf) was ik tevreden met mijn keus in processor. Alleen is de videokaart nog een dwarsboom. Budgetcut op de videokaart is niet wat je wilt natuurlijk hierbij graag gedeelde meningen over hoe het beter zou kunnen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen! Blijf een student. Mijn lijst mag je compleet aanpassen als je denkt dat dat beter is. Open voor info.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8350K Boxed | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G | € 225,23 | € 225,23 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,20 | € 44,20 |
| 1 | Sharkoon VG4-V | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Spire Pearl 550W | € 25,07 | € 25,07 |
| 1 | Kingston A400 120GB | € 46,66 | € 46,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 593,01 | |
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2017 00:44 ]