Tweakers,
Ik heb mijn iPad Air2 (iOS 11) ooit aangemeld met een @outlook.com als Apple ID.
Nu wil ik dit wijzigen naar een @icloud.com adres.
Volgens diverse (Apple) sites moet dit kunnen.
Ik heb het geprobeerd in de Instellingen van iOS, maar dat “mag” blijkbaar niet (krijg een melding dat t e-mail adres niet op @icloud.com mag eindigen).
Via de support site heb ik t wel veranderd, maar die gaat weer terug naar t oude adres.
Inloggen op de site moet nu wel met het @icloud.com adres, maar eenmaal ingelogt, staat het @outlook.com adres er weer....
Moet ik de iPad eerst uitloggen?
Kan het gewoon echt niet?
Mis ik iets....?
Opgelost...
Op de Engels talige Apple support site, staat dat nieuwe @icloud.com adressen niet altijd meteen werken.
Werd niet vermeld op de NL site...
Morgen nog maar eens proberen.
Ik heb mijn iPad Air2 (iOS 11) ooit aangemeld met een @outlook.com als Apple ID.
Nu wil ik dit wijzigen naar een @icloud.com adres.
Volgens diverse (Apple) sites moet dit kunnen.
Ik heb het geprobeerd in de Instellingen van iOS, maar dat “mag” blijkbaar niet (krijg een melding dat t e-mail adres niet op @icloud.com mag eindigen).
Via de support site heb ik t wel veranderd, maar die gaat weer terug naar t oude adres.
Inloggen op de site moet nu wel met het @icloud.com adres, maar eenmaal ingelogt, staat het @outlook.com adres er weer....
Moet ik de iPad eerst uitloggen?
Kan het gewoon echt niet?
Mis ik iets....?
Opgelost...
Op de Engels talige Apple support site, staat dat nieuwe @icloud.com adressen niet altijd meteen werken.
Werd niet vermeld op de NL site...
Morgen nog maar eens proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door hansie_k op 27-11-2017 22:08 ]
Live from Denmark