Goedeavond!
Voor mijn zusje ben ik op zoek naar een geschikte laptop.
Ze gaat volgend jaar studeren, nu zou ik normaal haar geen al te dure laptop aanraden, gezien ze er geen gekke dingen mee zal doen behalve de standaard dingen als mail, youtube, word etc.
Nu heeft ze als hobby wel een GoPro en bewerkt deze dus graag tot een lopend geheel.
Ik ben zelf niet zo thuis in welke laptop nodig is om soepel videobewerking te kunnen doen, vandaar dat ik hier informatie wil inwinnen.
Wat belangrijke puntjes:
1. ong. 15 inch scherm
2. Niet voor gaming.
3. Geen heftige videobewerking. Meer fades en lopend maken van de beelden.
4.1080p
5. Gebruikt een GoPro hero 4
6. Gaat hem ook voor haar studie gebruiken, dus moet wel redelijk portable zijn ivm college's etc.
7. Ik heb geen duidelijk budget meegekregen, echter ben ik van mening dat als een relatief goedkope laptop in deze tijd dit ook aankan, zo goedkoop mogelijk prima is.
Zijn er specifieke dingen waar ik aan moet denken (bijv. minimum ram?)
Ik hoor graag van jullie suggesties, tips etc zijn welkom.
Mvg,
Niek
Voor mijn zusje ben ik op zoek naar een geschikte laptop.
Ze gaat volgend jaar studeren, nu zou ik normaal haar geen al te dure laptop aanraden, gezien ze er geen gekke dingen mee zal doen behalve de standaard dingen als mail, youtube, word etc.
Nu heeft ze als hobby wel een GoPro en bewerkt deze dus graag tot een lopend geheel.
Ik ben zelf niet zo thuis in welke laptop nodig is om soepel videobewerking te kunnen doen, vandaar dat ik hier informatie wil inwinnen.
Wat belangrijke puntjes:
1. ong. 15 inch scherm
2. Niet voor gaming.
3. Geen heftige videobewerking. Meer fades en lopend maken van de beelden.
4.1080p
5. Gebruikt een GoPro hero 4
6. Gaat hem ook voor haar studie gebruiken, dus moet wel redelijk portable zijn ivm college's etc.
7. Ik heb geen duidelijk budget meegekregen, echter ben ik van mening dat als een relatief goedkope laptop in deze tijd dit ook aankan, zo goedkoop mogelijk prima is.
Zijn er specifieke dingen waar ik aan moet denken (bijv. minimum ram?)
Ik hoor graag van jullie suggesties, tips etc zijn welkom.
Mvg,
Niek