2 keer glitch gehad op Tweakers Price Watch, GPU probleem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RackyNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-08 12:52
Hallo mede-Tweakers,

Ja ja, daar ben ik weer. De problemen blijven rustig komen :D

Naast het boot-probleem in een ander topic heb ik weer een ander probleem.

Nu tweemaal voorgekomen tijdens toevallig precies dezelfde handelingen.
Vandaar mijn twijfel of het aan de Tweakers website ligt, of aan mijn GPU.

Tijdens het eerste voorval vorige week is een Iiyama GB2760QSU gebruikt, tijdens het tweede voorval eerder deze avond de LG 27UD69-P. Videokaart betreft de XFX Radeon RX Vega 56

Beide keren was ik naar producten aan het kijken via de pricewatch op Tweakers, en beide keren wanneer ik terugging vanuit de ingezoomde foto's naar het product, en dan de vorige pagina naar de gehele lijst met producten, kreeg ik een zwart-groene plaatselijke glitch te zien. Van de vorige keer geen foto genomen maar het was ommenabij even groot en op de zelfde plek.

Na een scroll beweging gaat de glitch weg.

Kan iemand mij vertellen of dit toevallig is, aan de Tweakers website ligt, of aan mijn GPU?

Ik heb zojuist al mijn AMD versie van 17.11.1 naar 17.11.3 geüpdatet, maar wil het toch voor de zekerheid even weten.

Hier de foto's, met telefoon genomen;
https://i.imgur.com/o70E9qJ.jpg
https://i.imgur.com/QyqXL0p.jpg

Alvast bedankt voor de genomen moeite :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lijkt heel erg op defect VRAM. Mogelijk is het nog sofwarematig, maar hardwarematig is ook wel erg waarschijnlijk. Probeer eens een zware game of andere grafische benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RackyNL
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:50:
Lijkt heel erg op defect VRAM. Mogelijk is het nog sofwarematig, maar hardwarematig is ook wel erg waarschijnlijk. Probeer eens een zware game of andere grafische benchmark.
Heb al ongeveer 1,5e week lang regelmatig Battlefield 1 gespeeld op Ultra settings, op een 1440P scherm met 144hz, maar ook op 4K. Tijdens gameplay geen problemen ondervonden. Af en toe alleen schokkerig beeld tijdens het laden van Operations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het zou ook een probleem kunnen zijn met de browser en je videokaart. Mogelijk gaat het in een andere browser wel goed of helpt het als je hardwareacceleratie uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RackyNL
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:55:
Het zou ook een probleem kunnen zijn met de browser en je videokaart. Mogelijk gaat het in een andere browser wel goed of helpt het als je hardwareacceleratie uitzet.
Bedankt voor je suggestie.
Heb er even naar gegoogled.
Als ik hardware acceleratie aan heb staan gaat het vuurwerk gelijk op de beat van het liedje:
http://ondras.github.io/fireworks-webgl/ (Speelt automatisch geluid af!)

En als ik hardware acceleratie uit heb staan, is het vuurwerk schokkerig en totaal niet op de beat.

Moet ik heb toch aan laten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb het uit staan omdat anders YouTube problemen geeft op mijn setup. Maar als het bij jou niet meer goed werkt zou ik het gewoon lekker aan laten staan. Probeer anders eens een andere browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RackyNL
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:13:
Ik heb het uit staan omdat anders YouTube problemen geeft op mijn setup. Maar als het bij jou niet meer goed werkt zou ik het gewoon lekker aan laten staan. Probeer anders eens een andere browser.
Ga ik eens doen, maar blijf het wel raar vinden, Chrome profiel inclusief add-ons overgenomen van oude laptop en werkte toen altijd prima.

Als er eventueel iets anders aan de hand kan zijn hoor ik dat natuurlijk graag.
Erg bedankt voor je replies @PilatuS _/-\o_
Pagina: 1