Product linkt naar verkeerd item

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 20:36
Geachte,

Op de pricewatch zat ik net te kijken naar ICT gerelateerde boeken die betrekking hebben op programmeren, en stond er echter maar 1 boek dit boek gaat het om.

Toen ik verder ging kijken waar het over ging op de site van Wehkamp kwam ik bij een heel ander product aan dan was geadverteerd namelijk een film genaamd Tehilim..

Daarbij vind ik wel dat er heel erg weinig boeken in de pricewatch staan (geen aangezien dit een verkeerd product is). Is hier een goede reden voor?

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ik heb de productcode weggehaald, deze wordt blijkbaar voor meerdere producten gebruikt. (soms duurt het even voordat de prijs weg is)

ICT-boeken is (al heel lang) geen populaire categorie. Daarnaast zijn er weinig aangesloten shops die nog ICT-boeken verkopen, waarschijnlijk komen we alleen uit bij Bol.com. Het is dan ook een categorie die niet meer actief bijgehouden wordt. Niet door ons, maar ook niet door de community.

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvonDutch84
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-08 22:27
Ik zie deze pricewatch: Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C10B al 2 dagen voorbij komen( die van 95 euro), linked naar 8gb module ipv 16gb setje.

[ Voor 3% gewijzigd door DvonDutch84 op 03-12-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:50
DvonDutch84 schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:25:
Ik zie deze pricewatch: Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C10B al 2 dagen voorbij komen( die van 95 euro), linked naar 8gb module ipv 16gb setje.
Het is een beetje verborgen, maar als je een mouse-over doet over de totaalprijs kan je een onjuiste prijs doorgeven. Ik heb het nu al gedaan.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.