Ik ben bezig met het samenstellen van een computer om voornamelijk op te kunnen gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, games zoals PUBG, ARK: Survival Evolved en Assassin's Creed en shooters.
In eerste instantie op een 1080p monitor, zou mooi zijn als bovenstaande games, maar ook toekomstige games op hoge settings soepel draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €700,-, SSD en behuizing is al aanwezig, dus dit wordt niet meegerekend binnen het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande componenten zijn al aanwezig:
Op dit moment wordt er gebruik gemaakt van deze monitor:
Samsung Syncmaster S23B550V
Maar in de toekomst kan dit nog veranderen naar onder andere misschien een 1440p monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ga je overklokken?
Nee waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ontvang graag tips/suggesties over de onderdelen die ik gekozen heb, waar ik bijvoorbeeld nog kan besparen, zeker omdat het systeem nu ruim 250 euro boven het budget uit komt. Dit is eigenlijk wel veel te veel.
Alleen vandaag nog is bovengenoemde geheugen bij alternate.nl voor €99,90
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, games zoals PUBG, ARK: Survival Evolved en Assassin's Creed en shooters.
In eerste instantie op een 1080p monitor, zou mooi zijn als bovenstaande games, maar ook toekomstige games op hoge settings soepel draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €700,-, SSD en behuizing is al aanwezig, dus dit wordt niet meegerekend binnen het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande componenten zijn al aanwezig:
| # | Product |
| 1 | Thermaltake Chaser MK-I |
| 1 | Crucial MX100 256GB |
Op dit moment wordt er gebruik gemaakt van deze monitor:
Samsung Syncmaster S23B550V
Maar in de toekomst kan dit nog veranderen naar onder andere misschien een 1440p monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 148,- | € 148,- |
| 1 | Asus DUAL-GTX1070-O8G | € 408,90.- | € 408,90 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 961,70 | |
Ga je overklokken?
Nee waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ontvang graag tips/suggesties over de onderdelen die ik gekozen heb, waar ik bijvoorbeeld nog kan besparen, zeker omdat het systeem nu ruim 250 euro boven het budget uit komt. Dit is eigenlijk wel veel te veel.
Alleen vandaag nog is bovengenoemde geheugen bij alternate.nl voor €99,90
- Geven jullie het advies om dit geheugen nu gewoon gelijk te bestellen omdat het toch sowieso benodigd is?
- Of kan ik beter ander (goedkoper) geheugen kiezen?
- Wat is jullie ervaring bij het bestellen (van computer componenten) op amazon.fr? Ik heb wel vaker bij amazon.de besteld en heb daar tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad.
- Zeggen jullie dit is een goede videokaart? (zeker voor deze prijs?, of beter een andere GTX 1070?)
- Of kan ik misschien beter voor een GTX 1060 gaan en nog wat geld besparen? (Welke raden jullie dan aan?)
[ Voor 20% gewijzigd door hitmetomaat op 27-11-2017 17:15 ]