Welke koekenpan(nen)?

Pagina: 1
Acties:
  • 736 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-05 01:52
Ik heb 2 koekenpannen van Tefal. Een van normaal formaat en een kleine.
Beide zijn nogal aangetast en zwart (anti aanbak laag ook beschadigd volgens mij). Ik ben op zoek naar nieuwe pannen maar heb dus geen flauw idee wat te kopen. Het liefst koop ik in een keer iets goeds waar ik jaren mee vooruit kan; maar een vriend van mij adviseerde mij om gewoon het goedkoopste wat je kan vinden te kopen en dan maar een keer in de 1 a 2 jaar een nieuwe pan te kopen.

Naar wat gegoogled te hebben kwam ik uit op een website welke aangaf dat roestvrijstalen pannen het langste mee gaan. Maar daar moet weer veel olie bij elke keer...... wat zijn jullie ervaringen met pannen? Welke pannen hebben jullie gekocht en waarom? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:45

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vorige week was het: oude pan inleveren, nieuwe Tefal met 30% korting kopen.

Moet het bonnetje even zoeken maar heb gewoon 2 nieuwe 28cm koekepannen van Tefal gehaald; adviesprijs iets van 27 Euro ofzo.

Vergeet even niet; sommige pannen mogen zwart worden. Zeker een wok of andere "zwaardere metalen" zijn pas ingeburgerd na 50 of 100x gebruik.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:49
Koken met goedkope pannen vind ik een kwelling. De bodem wordt niet gelijkmatig verhit, alles blijft plakken, en ze zijn bijna onmogelijk weer schoon te krijgen. Zelf heb ik goede ervaringen met koekenpannen van Greenpan en Scanpan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat dus. Daarmee gaat deze op slot, want dit past sowieso ook niet echt in Wonen & Verbouwen

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.