CDRWIN 4.0a trolls

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
[M8]

Uhm deze gast ligt ontzettend te trollen hiero en post weet ik hoe vaak in deze driver update binnen een redelijke tijd.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic Move, deze gebruiker doet niet echt vriendelijk, mischien kan iemand hem even vriendelijk toespreken. Hier is niet tegen aan te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Move terug naar TMF, even in de gaten houden, heb er even over gebabbeld met TgF, als hij nog meer posts neerzet dan pakken we hem wel aan :) })

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoeen acuut de account op slot zetten .. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik hem meegegeven in de draad:
Beste meneer M8:

MAG ik even lachen BETA 4.0 HAHAHAHAHAHAHA
Die heb al van 17-02-2001 waar komt deze dan vandaan uit ei of zo beetje laat HAHAHAHAHAHAHA

Zijn doorgaans niet de reacties die we hier willen zien, vandaar dat al jouw reacties in deze draad met een negatieve score zijn beoordeeld (vandaar dat je ze niet meer kunt zien).

De bedoelingen hier zijn heel simpel, iedereen is redelijk vrij om zijn of haar mening te geven, mits dat maar op een fatsoenlijke wijze gedaan wordt.

Voor de algemene "regels" van tweakers.net verwijs ik je graag naar de volgende link:

http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112

Mocht je klachten hebben over de beoordeling van je reacties hier, dan kun je terecht op de volgende link:

http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16

Met nadruk zou ik je willen verzoeken om je gedrag enigzins aan te passen naar een wenselijk nivo.
En nu is het stil.

Mocht ie dit weer doen, hier aangeven en dan zorg ik wel dat het op Floris' buro komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En nu is het stil.
Dat is een nette reactie, /me , maar ik verwacht eigenlijk dat ie nog wel terugkomt: hij heeft die andere reacties ook met tussenpozen van uren geplaatst. Ik hoop dat ie zijn fouten inziet en een serieuze reactie plaatst (even in de gaten houden, dus). :)

In de tussentijd kunnen jij en * korenwolf wel verder gaan met jullie partijtje topic-voetbal. :P
Ik heb de stand bijgehouden, het is nu 1-1. ;)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, de dag is nog jong :)
Pagina: 1