Ik zit al geruime tijd naar een 21/21" te kijken, en na dat gezeur over Iiyama's ben ik naar wat anders gaan zoeken, en kwam de Sony E500 tegen (http://www.ita.sel.sony.c...isplays/soho/cpde500.html), een 21" met 0.24 dotpitch, FD trintron beeldbuis en kan 2048 x 1536 @65Hz weergeven. (nou wil ik toch niet hoger als 1600X1200, waar die 85 Hz weer kan geven).
De monitor kost 2277 gulden, bij 'man en muis' (is dat een goeie zaak eigenlijk?).
Is deze monitor een goeie keuze, gebruikt iemand hem zelf, of kan ik toch beter een andere (Iiyama 510, Sony G500?) nemen.
Alvast bedankt, Alexander.
ps. Ik weet dat er nu een andere topic loopt over 21" monitoren, daar heb ik deze vraag ook gesteld, maar aangezien er daar geen reacties op gegeven worden, open ik deze nieuwe thread.
De monitor kost 2277 gulden, bij 'man en muis' (is dat een goeie zaak eigenlijk?).
Is deze monitor een goeie keuze, gebruikt iemand hem zelf, of kan ik toch beter een andere (Iiyama 510, Sony G500?) nemen.
Alvast bedankt, Alexander.
ps. Ik weet dat er nu een andere topic loopt over 21" monitoren, daar heb ik deze vraag ook gesteld, maar aangezien er daar geen reacties op gegeven worden, open ik deze nieuwe thread.