Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1001541

Topicstarter
Na veel zoeken lanceer ik mijn vraag op dit forum, misschien kan er iemand mij helpen.
Het gaat hier over Whatsapp.
Mooi programma maar het volgende zou ik willen uitschakelen.
Wanneer ik gelijk welke app open en de app wil afsluiten op mijn Lenovo p2 dan staat bij gebruik van het vierkantje rechtsonder steeds weer Whatsapp op het wegveegscherm erbij.
Al contact genomen, eraf gezwierd, gezocht enz..
Wie helpt mij hiermee, het kan misschien simpel zijn maar vind het niet.

Beste antwoord (via Anoniem: 1001541 op 27-11-2017 14:21)

• Rainer Schmitt
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-03-2020
Let op, bij lenovo kun je zodra je in het aangegeven scherm bent en ongeveer 2 tot 3 seconden wacht een slotje zien om apps "vast" te zetten, Zodra dit aanstaat zal de app altijd actief blijven staan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1001541 welkom op Tweakers.

Het is mij niet geheel duidelijk wat je nu precies probeert te doen / bereiken, aangezien je post nogal vaag geformuleerd is. Zou je deze dus even willen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op een android toestel staat er gewoonlijk rechtsonder een vierkantje waar je de apps mee wegveegt op het scherm. Nl de apps die je gebruikt hebt. Als je 1 app gebruikt, staat er dan een app om weg te vegen. Wel bij mij staat er dan telkens Whatsapp bij alhoewel ik hem niet geopend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07 13:27

Racing_Reporter

Contentmaker

Om je geheugen schoon te houden is Android zelf al bezig, wat je doet is overbodig. En op mijn Xiaomi heb ik gemerkt dat de actieve applicatie niet weg te swipen is. Dan moet je eerst eruit zijn.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook dat wegswipen is geen probleem, dat gaat vanzelf, maar hij zou niet tevoorschijn mogen komen bij het openen van een andere app. In het swipe scherm welteverstaan. Ik moet altijd de Whatsapp er bij nemen zelfs indien ik hem niet geopend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:10

Oekol

waka waka hey hey

Heb je wellicht printerscreens hiervan? Ik word ook niet echt wijzer van wat je nu precies bedoelt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Rainer Schmitt
Let op, bij lenovo kun je zodra je in het aangegeven scherm bent en ongeveer 2 tot 3 seconden wacht een slotje zien om apps "vast" te zetten, Zodra dit aanstaat zal de app altijd actief blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
U weet toch als je onderaan op het kleine vierkantje drukt de apps verschijnen die je gebruikt hebt en die je dan kan wegswipen.
Daar staat dus onderaan een driehoekje een bolletje en een vierkantje. Dat vierkantje dus.
Wanneer ik daarop druk ongeacht hoeveel apps ik gebruikt heb en die ik dan kan wegvegen, verschijnt steeds bijkomend Whatsapp alhoewel ik hem niet geopend heb.
Goed uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainer Schmitt
Houd er wel rekening mee, ik heb problemen gehad met binnenkomende berichten, als het slotje niet aanstaat duurde het soms meerdere uren voordat de push van Whatsapp doorkwam. Lenovo heeft een zeer sterke energy saving modus die soms push berichten tegenhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo,
Het antwoord van Rainer heeft me gered van de miserie. Whatsapp speelt voorlopig niet meer met mijn voeten. Ge moet er maar op komen. Daar had ik nog lang achter moeten zoeken. Ik ga dat zeker noteren.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat menu wat te benaderen is via de linker knop (het vierkantje) heet het multitask menu / venster. Ik snap nu in ieder geval wat je bedoeld en ik heb de titel nog even aangepast.
Pagina: 1