Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Weet iemand of het mogelijk is om een '12 recovery phrase' opnieuw aan te vragen? Even voor de duidelijkheid ik heb nog wel gewoon toegang tot mijn bitcoin en ben mijn wachtwoord niet kwijt. Is het mogelijk deze opnieuw aan te vragen?. Ik ben in overleg met iemand van de hulpdienst van de betreffende wallet (blockchain.com), maar vreemd genoegd lijken ze maar niet te snappen wat ik bedoel terwijl de vraag toch echt heel simpel is.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

https://blog.blockchain.c...y-phrase-is-so-important/

Blijkbaar kun je de recovery phrase in het Security Center vinden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rannasha schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:00:

Blijkbaar kun je de recovery phrase in het Security Center vinden.
offtopic:
Vind ik het heel erg als dat blijkbaar dus elders wordt opgeslagen; in ieder geval op een digitale plek anders dan mijn eigen "verantwoordig" met alle mogelijke gevolgen van dien (like: website hacked)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:04:
[...]

offtopic:
Vind ik het heel erg als dat blijkbaar dus elders wordt opgeslagen; in ieder geval op een digitale plek anders dan mijn eigen "verantwoordig" met alle mogelijke gevolgen van dien (like: website hacked)?
offtopic:
Er is een reden dat het volledig in eigen beheer houden van cryptocurrencies aangeraden wordt. Hoewel Blockchain de gevoelige data versleuteld opslaat, waarbij het wachtwoord als sleutel dient. Als dit goed geimplementeerd is, is het dus niet genoeg om enkel de website te hacken en de DB te stelen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||