Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn Pc Built

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag of deze onderdelen bij elkaar pasten:

- AMD - Ryzen 5 1500X 3.5GHz Quad-Core Processor
- Cooler Master - Hyper 212 EVO 82.9 CFM Sleeve Bearing CPU Cooler
- MSI - B350 PC MATE ATX AM4 Motherboard
- Western Digital - RE3 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
- Corsair - Crystal 460X ATX Mid Tower Case
- EVGA - SuperNOVA G2 550W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
- Ballistix 8 GB DDR4-2400, Werkgeheugen
- Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn Pc Built heb ik wat vragen gesteld maar je vind het niet interessant om er hier in je nieuwe topic op te reageren?

Er staan ook wat sticky topics in Desktop Aankoopadvies omtrent hoe een eerste post eruit moet zien; neem die nog even door en pas je startpost aan :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 10:06

BLN

Als je een PC Built hebt, hoef je geen advies want je pc is dan al gebouwd. Als je advies wil over je build, dan zou ik het advies van MAX3400 ter harte neen.

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me MAX3400, maar een ssd is niet hard nodig (kan ik er later nog bij doen) en 8 GB is wel genoeg

Verwijderd

Topicstarter
Die vorige vraag was trouwens verkeerd, ik bedoelde of de onderdelen niet zouden "botsen".

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

je koeler heeft geen AM4 mount dus gaat niet passen

Dit is een oke vervanger: klemt zich vast aan de cpu
pricewatch: Cooler Master Hyper T4

Overigens zou ik je deze aanraden: je schroef hem vast op het moederbord waardoor hij betere verbinding maakt met de IHS. is wel moeilijk te insteller dan de T4
pricewatch: Scythe Mugen 5 Rev. B

confused reality

Verwijderd

@Verwijderd Zonder dat je alle benodigde vragen hebt beantwoord bij het maken van dit topic, is het onmogelijk om jou goed te kunnen helpen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.