Toon posts:

gameplay fifa

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie waarschijnlijk weten kun je de gameplay van fifa2001 flink veranderen als je een paar getallen verandert in de file aimain.ini in de hoofdmap. Heeft iemand een idee wat je nou precies kan veranderen met een bepaalde waarde?? Er moeten mensen zijn die het weten, want er zijn al een aantal downloads te vinden die deze file wijzigen, maar ze hebben allemaal hun slechte kanten, dus wil ik er zelf ene maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer die deze topper speelt en hem nog beter wil maken met mij?! en liefs geen ISS vs. Fifa discussies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTFS !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 11 juli 2001 20:39 schreef FireTiger het volgende:
UTFS !!
Doe even IETS normaler ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Op woensdag 11 juli 2001 20:39 schreef FireTiger het volgende:
UTFS !!
Dit is typisch een vraag waarvan je gewoon weet dat het geen resultaat op zal leveren by utfs!
Dat had je zelf ook kunnen bedenken |:(

Maar nu ontopic
Ik kan je hier helaas geen antwoord opgeven ( :'( ) , ik zou het zelf ook wel willen weten, dus ik hou deze topic in de gaten. Suc6 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook graag willen weter. Ik weet dat er een instelling is om de keeper van de tegenpartij beter te maken. Misschien ook voor de spelers zodat het eindelijk serieus een wedstrijd kan worden en geen 9-1 ofzo. Af en toe zijn er van die momenten dat de tegenpartij verdomt goed speelt, maar 10sec. later weer bagger. :(
Ik hoop daar dus op. :)

[edit]
Het is inderdaad een UTFS vraag want "fifa 2001 aimain" bij Google invoeren levert resultaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry was een beetje flauw :)

Maar ik wou het altijd al zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Op woensdag 11 juli 2001 20:56 schreef Marius het volgende:
[..]

[edit]
Het is inderdaad een UTFS vraag want "fifa 2001 aimain" bij Google invoeren levert resultaten...
Met search bedoelde ik de GoT-search :) , maar google geeft inderdaad (uiteraard zou ik bijna willen zeggen) resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 13:28 schreef kroot het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk weten kun je de gameplay van fifa2001 flink veranderen als je een paar getallen verandert in de file aimain.ini in de hoofdmap. Heeft iemand een idee wat je nou precies kan veranderen met een bepaalde waarde?? Er moeten mensen zijn die het weten, want er zijn al een aantal downloads te vinden die deze file wijzigen, maar ze hebben allemaal hun slechte kanten, dus wil ik er zelf ene maken.
Meestal als je zoiets download zit er vaak een readme file bij en daar staat dan vaak weer de naam en e-mail van de maker bij en die zou je kunnen mailen :)

Ultra-Realistic Aimain
Made by me Thomas McCarten
######@hotmail.com

e-mail heb ik maar ff veranderd :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt dan maar weer utfs'sen lijkt me zo... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Ik wacht wel ff op fifa2002, daarbij kun je eindelijk de config veranderen 8-) ;
hoef je gelukkig niet meer te kloten in 1 of ander vaag ini-bestandje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een paar van die aimain.ini files geprobeerd en sommige hebben wel wat, vee lastiger voortrekken vanaf de zijkant en strakker schieten van afstand!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Installeer eens de update van www.tudu.nl. Niet alleen is dit een zeer uitgebreide en complete update van oa de nederlandse competitie ook de AIMAIN.INI is dik in orde vind ik. Je kunt eidelijk van ver buiten de 16 scoren!!

Probeer hem eens en laat me weten wat je ervan vind!!!

hier is ie de downloaden:
http://www.tudu.nl/tudu2001/tudu2001online.EXE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan beter DMP downloaden !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat ben ik dus helemaal niet met je eens, bij DMP stond na de update nog steeds van Hooijdonk in de spits bij PSV geloof ik. En de nummers etc. klopte ook niet!! TUDU is een stuk beter! naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 11:29 schreef kroot het volgende:
dat ben ik dus helemaal niet met je eens, bij DMP stond na de update nog steeds van Hooijdonk in de spits bij PSV geloof ik. En de nummers etc. klopte ook niet!! TUDU is een stuk beter! naar mijn mening
Hmm TUDU is toch met dat hatelijke studiosport muziekje dat zich eindeloos herhaald?! :(

Voor de rest is die zeker het installeren waard.
[en ja ik weet dat het niet zo moeilijk is dat muziekje eruit te halen :) ]

Ik heb vaak wel met die ehm add-on's dat ik in de editor nog de juiste shirts voor clubs moet selecteren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die met die vervelende studio sport tune is een oudere versie. Deze is echt stukken beter, geloof me nou maar!! +TOTO dividie (correct) en amatuers!! en ze hebben tenminste de jupiler league van belgie erin gelaten. Vond ik een blunder van DMP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dwaal trouwens af, deze topic ging eigenlijk over de gameplay en dus over de file aimain.ini!! Iemand hem al geprobeerd van tudu??
Pagina: 1