Tijd voor een nieuwe PC te kopen gezien ik het gamen op de console wel weer moe ben. Op het gebied van hardware ben ik zelf geen held gezien ik me hier al jaren niet meer echt met bezig heb gehouden. Daarom schakel ik graag even jullie hulp in voor advies 
Dit is wat ik tot dusverre heb verzameld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk ga ik het systeem gebruiken voor te gamen. Videobewerking in Premiere Pro/After Effects zal soms nodig zijn, maar dit is puur als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtprijs van ongeveer € 1.200. Iets meer of minder is ook geen probleem, zo lang ik maar een aantal jaar mee vooruit kan!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik momenteel nog over een SSD en HDD, dus opslag is momenteel niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, hier laat ik graag over adviseren door mensen die er meer kaas van hebben gegeten dan mij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootste eis is eindelijk dat het systeem vrij stil is (hier wil ik best iets extra voor betalen) en strak uitziet, dus niet te veel poespas.
Ga je overklokken?
Nee, hier ga ik me zelf niet aan wagen.
Wat verwacht je van ons?
Bang-for-buck gaat het mij voornamelijk om. Nu heb ik zelf al een beetje zitten puzzelen, maar zou ik jullie advies zeer op prijs stellen zodat ik niet achteraf voor verrassingen kom te staan!
Bij voorbaat dank voor jullie advies!
Dit is wat ik tot dusverre heb verzameld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 278,- | € 278,- |
| 1 | MSI B250M Bazooka | € 78,42 | € 78,42 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 467,50 | € 467,50 |
| 1 | Corsair Carbide 330R Titanium Edition | € 99,- | € 99,- |
| 1 | be quiet! Shadow Rock Slim | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D240FSE | € 164,44 | € 164,44 |
| 1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 51,25 | € 51,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.177,61 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk ga ik het systeem gebruiken voor te gamen. Videobewerking in Premiere Pro/After Effects zal soms nodig zijn, maar dit is puur als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtprijs van ongeveer € 1.200. Iets meer of minder is ook geen probleem, zo lang ik maar een aantal jaar mee vooruit kan!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik momenteel nog over een SSD en HDD, dus opslag is momenteel niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, hier laat ik graag over adviseren door mensen die er meer kaas van hebben gegeten dan mij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootste eis is eindelijk dat het systeem vrij stil is (hier wil ik best iets extra voor betalen) en strak uitziet, dus niet te veel poespas.
Ga je overklokken?
Nee, hier ga ik me zelf niet aan wagen.
Wat verwacht je van ons?
Bang-for-buck gaat het mij voornamelijk om. Nu heb ik zelf al een beetje zitten puzzelen, maar zou ik jullie advies zeer op prijs stellen zodat ik niet achteraf voor verrassingen kom te staan!
Bij voorbaat dank voor jullie advies!