Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik neem aan dat niemand op je werk de verbinding aan het dichttrekken is?
Dan is mijn eerste verdachte toch de wifi.
Dat is eigenlijk alleen goed te checken door over te gaan op bedraad. Dan zul je er waarschijnlijk zoéén nodig hebben denk ik..
Je zou ook eens rond kunnen lopen naar de plek met de beste wifi-ontvangst.. en daar checken..
Dat is eigenlijk alleen goed te checken door over te gaan op bedraad. Dan zul je er waarschijnlijk zoéén nodig hebben denk ik..
Je zou ook eens rond kunnen lopen naar de plek met de beste wifi-ontvangst.. en daar checken..
Wat zegt de systeembeheerder ervan? Die moet dan op zijn minst packet-drops kunnen zien, op basis van jouw klachten.heuveltje schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:07:
Iemand enig idee wat hier aan te doen, of in welke hoek ik het moet zoeken ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik betwijfel of chromebook dat ondersteunt. Nog afgezien van het feit dat door systeem beheer beheerd word, ik kan nog niet eens een wifi netwerk kiezen.breew schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:42:
Ik neem aan dat niemand op je werk de verbinding aan het dichttrekken is?
De AP hangt op mijn kantoor, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Al zou ik niet weten hoe ik dat op een chromebook kan controleren (want niets om op te downladen)
Helaas hebben wij nu niet de meest gedreven systeembeheerders. Wij hebben al zat vragen openstaan rondom werk-programma's die nog genegeerd worden.MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:45:
[...]
Wat zegt de systeembeheerder ervan? Die moet dan op zijn minst packet-drops kunnen zien, op basis van jouw klachten.
laat staan voor klachten rondom internet-radio
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d