Toon posts:

kleine contributors aan DPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst zat ik in m'n stats te kijken en toen zag ik een dpc users die al weer een tijdje zijn koetje had uitgezet. Nou zitten alle die-hard dpc-ers natuurlijk hier, maar ik vraag me af of er ook dpc-ers zijn die weinig of bijna geen blokjes genereren. Hoeveel zijn dat er en leveren ze een significante bijdrage?

Waarom zet jij (de kleine contributor) je client wel of niet aan? Heb je last van je client of zetten anderen 'm uit?

(ik kon er niets van vinden in de search)

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ik denk dat er veel mensen niet of nauwelijks waarde aan hechten en hierdoor vergeten om die client aan te zetten (als ze em niet standaard in startup hebben staan)

dus ...

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

en sommige machines doen gewoon 3 a 4 dagen over één 32wu pakketje....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Wat ook nog een optie is dat ze zijn overgestapt op een ander projekt. Ikzelf ben begonnen met RC-5. Ben op een gegeven moment overgestapt op OGR-25 en ECCp-109 omdat daar wat meer hulp nodig was. De meeste DPC-ers komen nogal tijd via RC-5 binnen voor mijn gevoel.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Uhm, die kleine contributors zijn juiste de mensen die DPC groot maken. Tuurlijk er zitten een paar figuren tussen die erg veel flushen, maar dat zijn er maar een paar.

De kracht van DPC is juist dat er zoveel mensen meedoen. :D

Verwijderd

Topicstarter
dit is waar ik naar keek

De jongen leverde tussen de 20 en 150 blokjes per dag in ongeveer. Niet echt veel maar op zich... (ieder blokje is er een).

Verwijderd

het zijn inderdaad de kleine mensen die ons groot maken want ik zit in duk een subteam van dpc en de meeste daar hebben dagelijks nog geen 1k maar met zijn alle staan we wel in de top 98

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik ga een week op survival en laat mooi mijn koetje die tijd draaien! Maar daarna ga ik nog 2 weken op vakantie, maar ik weet nog niet of ik een koe ga draaien of S@H.

Juist

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 11 juli 2001 13:59 schreef Fritzz het volgende:
het zijn inderdaad de kleine mensen die ons groot maken want ik zit in duk een subteam van dpc en de meeste daar hebben dagelijks nog geen 1k maar met zijn alle staan we wel in de top 98
Top 98?
LoL

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

je heb ook mensen die een koe hebben en maar 1 a2 uur per dag achter hun pc zitten of alleen 486 hebben of alleen maar gamen :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
ieder blokje telt he :)

We spend our years as a tale that is told

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wie ut kleine niet eert, is ut grote niet weerd :)
Pagina: 1