☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Vraag
Beste antwoord (via naitsoezn op 27-11-2017 10:32)
Bedankt voor het meedenken, gelukkig hoeft er geen badkamer gesloopt te worden (met een eigen woning zou je dat nog als verbeter project op kunnen pakken, maar het is een huurwoning waar we nog een jaar denken te wonen)
[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 27-11-2017 10:12 ]
/▌
Alle reacties
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee, het is goud. Ik heb dat al geprobeerd met mijn eigen ring.CyBeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:02:
Is de ring gemaakt van een magnetisch materiaal?
/▌
Putje zelf, zeg even de zilveren afdichting, kan je soms nog wel demonteren want vaak zit er in het midden een lange schroef van 20 tot 30 windingen. Dan heb je iets meer speling maar hou wel even in de gaten dat soms de aansluiting eronder "onder spanning" staat en los/weg kan schieten zodra de schroef eruit komt.
Als je eerst het water eruit wil krijgen, if any, even hevelen met een dun slangetje.
Denk wel dat het afschrijven wordt; afhankelijk van de hoeveelheid water die het putje in gaat, heb je zomaar kans dat door de stroming een ring of zelfs geld vloeiend de afvoer in gaat en naar het riool verdwijnt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je het niet probeert heb je nog heel lang spijt.
Ik verwacht dat ie in een sifon ligt.
Zou ik hierna niet gewoon de stofzuiger er op kunnen zetten met een panty in de slang ofzo om de ring op te vangen?MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:04:
Als je eerst het water eruit wil krijgen, if any, even hevelen met een dun slangetje.
Het putje heb ik al los gehad, dat zit vast met een schroef in het midden die het denk ik ook waterdicht maakt. Maar daar win ik niet veel mee. Daaronder zit een stuk plastic in dezelfde vorm als het putje (ik denk dat dit stuk plastic ook onderdeel van de buis is
/▌
Voor wat het waard is, goud is best zwaar en blijft vaak wel liggen.MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:04:
Denk wel dat het afschrijven wordt; afhankelijk van de hoeveelheid water die het putje in gaat, heb je zomaar kans dat door de stroming een ring of zelfs geld vloeiend de afvoer in gaat en naar het riool verdwijnt.
Lijkt me dat je dan wel iets moet zoeken dat je sneller in huis hebt, lijkt me niet dat je 3 weken zonder douche kunt.
Ik zou de boel gewoon demonteren (kit heb je zo vervangen en tegels leggen is ook niet het lastigste) en zolang die ring er nog in ligt niet gaan douchen.
[ Voor 8% gewijzigd door warcow op 27-11-2017 09:20 ]
Bedankt voor het meedenken, gelukkig hoeft er geen badkamer gesloopt te worden (met een eigen woning zou je dat nog als verbeter project op kunnen pakken, maar het is een huurwoning waar we nog een jaar denken te wonen)
[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 27-11-2017 10:12 ]
/▌
Is zoiets een idee? Dan kun je zien of hij er nog ligt, en op basis daarvan bepalen hoe je hem eruit kunt halen.
Spuit 11 ;-)BRAINLESS01 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
https://www.google.nl/sea...088#imgrc=JqCCflqCdKqL9M:
Is zoiets een idee? Dan kun je zien of hij er nog ligt, en op basis daarvan bepalen hoe je hem eruit kunt halen.
Let even op je stofzuiger, die kunnen niet zo heel goed tegen het opzuigen van water normaal gesprokenMarzman schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:10:
Ik zit nu in de trein naar mijn vrouw belt net dat ze de ring terug heeft. Met de stofzuiger is de ring tot onder het putje gezogen en hierna heeft ze hem met een ijzerdraadje naar boven kunnen hengelen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Hij zal wel een slok op hebbenSaffie_time schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:31:
[...]
Let even op je stofzuiger, die kunnen niet zo heel goed tegen het opzuigen van water normaal gesproken
/▌
Da's top.
Doet me denken aan die keer dat ik m'n trouwring in zo'n wildwater glijbaan in centerparcs verloor....
.... en dat die dag erna beneden bij eindputje door een medewerker van hun per toeval eruit werd gevist...
Een beetje trouwring kost een veelvoud van een nieuwe stofzuiger. En over het algemeen is men meer gehecht aan dat stukkie goud dan aan het stukkie plastic.Saffie_time schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:31:
[...]
Let even op je stofzuiger, die kunnen niet zo heel goed tegen het opzuigen van water normaal gesproken
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
I know maar je wil ook niet hebben dat de stofzuigermotor kortsluiting maakt met eventueel wat meer gevolgen vandienMAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:27:
[...]
Een beetje trouwring kost een veelvoud van een nieuwe stofzuiger. En over het algemeen is men meer gehecht aan dat stukkie goud dan aan het stukkie plastic.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA