Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamelaptop hulp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik nieuw ben op tweakers. Ik ben normaal een console gamer maar nu krijg ik de kans om voor een max van 1000 euro een gamelaptop aan te schaffen. Zelf heb ik er niet veel veratand van maar ik kom op de bekende sites (bol,mediamarkt, etc) de asus rog en een msi laptop tegen. Wie kan mij hierbij advies geven?

Ik speel waarschijnlijk LOL, Smite en wat kleinere games. Verder moet er adobe cs6 op kunnen draaien.

Ik hoor graag van jullie :)

mvg,

Desok

Verwijderd

Kan je niet beter een tweedehands PC kopen voor 700 en een tweedehands ( Dell Latitude) laptop? Gaminglaptops zijn vaak het slechtste van beide werelden.

Verwijderd

Topicstarter
Palmolive,

Dat gaat niet. Het is een zeg maar een kerstpakket van mijn werk. En een pc wil ik niet in huis ivm ruimte etc. Daarom kies ik een laptop. :) Maar bedankt voor de tip!

Verwijderd

LOL is nu niet direct een game waar je bizar hoge specs voor nodig hebt. Als ik wat filter op prijs (max 1050,-), videokaart(GF1050) en processor (Core i5) kom ik op pricewatch: MSI GV62M 7RD-1686NL uit. Dit weekend nog met black friday voordeel bij MM.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
een GTX1050 is echt wel het minimale wat je wilt hebben en tevens rechtvaardigt om de term "gaming" mee te geven. Dit wil namelijk best goed op Full-HD. Met goed zoeken moet zelfs een GTX1050TI lukken.

pricewatch: Medion Erazer X6603 (30022680, Qwerty)

edit, kijk ook is bij de notebook van BTO en laptopparts4less.
Deze notebooks zijn veelal gebasseerd op CLEVO barebones en hebben leuke prijs/prestatie verhoudingen:

https://www.bto.eu/bto-x-book-15cl71-2846.html

in de config met de i7 7700HQ en 256GB ssd zit je op € 1048,00
zelf nog wel ergens een OS regelen,

[ Voor 30% gewijzigd door NL_Scratch op 27-11-2017 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze vandaag gezien,

https://www.mediamarkt.nl...81nd-1vj76ea-1540409.html

Het probleem is dat ik niks kan samenstellen of iets van dat. Ook mag ik niet over de 1000 euro. Het is een kerstpakket van de baas.

Kan iemand eens kijken of bovenstaande wat is?

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Lijkt mij een vrij goede deal, helaas alleen een kleine SSD van 128GB welke vrij vlot vol zit.
Overige specs zijn mooi en voor voor dat geld ga je niet veel beters vinden.
Pagina: 1