Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatorx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:14
In de hardware settings (on screen) van de monitor, kan ik het volume aanpassen, maar zijn hier wel speakers in aanwezig? In de specs van deze monitor niks te vinden van speakers.

In Win10 heb ik de soundsettings aangepast zodat het geluid via de monitor zou moeten gaan, ik kan dan ook rechts onderaan bij het geluid icoontje een keuze maken uit 'luidsprekers', 'LG Ultra HD' en 'headphone'.
Videokaart is een NVidia Geforce gtx1050.

Beste antwoord (via creatorx op 27-11-2017 13:34)

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hebt een hoofdtelefoon uit achteraan op je scherm zitten, wrs kun je daar het volume van regelen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Welke monitor heb je?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:31
creatorx schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:22:
In de hardware settings (on screen) van de monitor, kan ik het volume aanpassen, maar zijn hier wel speakers in aanwezig? In de specs van deze monitor niks te vinden van speakers.

In Win10 heb ik de soundsettings aangepast zodat het geluid via de monitor zou moeten gaan, ik kan dan ook rechts onderaan bij het geluid icoontje een keuze maken uit 'luidsprekers', 'LG Ultra HD' en 'headphone'.
Videokaart is een NVidia Geforce gtx1050.
Dan heb je denk ik geen speakers in je monitor. Zoek anders nog even op Google :)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zit er geen 3.5mm audio poortje achter op je monitor? (of ergens aan de zijkant?)

404 Signature not found

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hebt een hoofdtelefoon uit achteraan op je scherm zitten, wrs kun je daar het volume van regelen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatorx
Ah ik dacht dat jullie dit direct zagen welk type monitor ik heb, gereageerd bij 'vragen' bij de monitor.
Het betreft een LG 27UD58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-10 10:46
Als ik een review lees:
productreview: LG 27UD58 Zwart review door Nicked

Zitten er geen speakers in het scherm. Voorderest kan ik op internet niet vindrn of ze er wil in zouden moeten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatorx
De volume settings die je kan instellen op het scherm, zullen dus het volume van de hoofdtelefoon zijn die je kan aansluiten...

Alvast bedankt voor jullie feedback!
Pagina: 1