Asus 6600 Deluxe of CL Annihilator Pro?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Het gaat er nu niet om welke van de twee ik moet KOPEN, maar welke ik moet VERKOPEN.

Ik heb dus op het moment beide kaarten, maar moet er wegens omstandigheden eentje wegdoen (precieze reden zie het hardwareforum). Nou wil ik weten welke ik het beste kan wegdoen. De ene heeft natuurlijk DDR en de andere Tv-in/out. Het probleem is dat de Creative nog in de verpakking zit, dus ik kan ze niet ff beide testen. Iemand een idee of die Creative veel sneller is? Ik wil die TV-in/out eigenlijk als ik de Asus houd wel gaan gebruiken, filmnet ofzo, kan dat eigenlijk? Oh ja, het moet gaan draaien op een single Celeron 466@525.

Verwijderd

Lucas,

Ik zou als ik jou was de Asus verkopen omdat het een SDR-Geforce is. De CLAP is bij 1k x 768 (in Quake 3) tot 40% sneller dan een SDR-Geforce. In mijn geval op een p3-500 61 fps untweaked. Alles aan (maximaal - 1 streepje).

De beste oplossing voor het afspelen van dvd's is een hardware-dvd-decoder. Die hebben naast tv-out meestal ook een digitale uitgang voor dolby digital surround.

Groeten,

Peter

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Kleine opmerking die asus kaart heeft geen tv-in, wel video-in maar dat is weer iets anders.

En mijn keuze zou zijn om de ddr versie weg te doen tenzij je heel graag in 1600x1200 wil spelen.