Waarom is het topictype standaard een discussie-, ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Dag Adjes

Waarom is het topictype standaard een discussie-, ervaring- of feedbacktopic?
Het lijkt mij dat er meer vragen worden gesteld bij nieuwe topics dan discussies worden gestart?

Keep up the good work!

Beste antwoord (via Carharttguy op 27-11-2017 14:41)

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Toevallig staat hier een aanpassing voor op de roadmap. Om per Forum aan te kunnen geven of de standaard een vraag of discussie topic betreft. Binnenkort meer hierover ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Toevallig staat hier een aanpassing voor op de roadmap. Om per Forum aan te kunnen geven of de standaard een vraag of discussie topic betreft. Binnenkort meer hierover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Inspector ondanks dat ik de roadmap aardig tegemoet zie, speel ik wel even advocaat van de duivel.

Ik zie liever de default template/layout precies andersom van de meest voorkomende vraagstelling; dat houdt (hopelijk) nieuwe & ervaren posters scherp om de goede keuze te maken en de correcte zaken in te vullen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
@MAX3400 dat maakt wel dat ik bijna elke keer een modje mag roepen om het type te veranderen. Of ik zou zelf de optie moeten hebben om te beranderen natuurlijk. Het valt me meestal pas op als ik de knop voor juiste antwoord niet kan vinden :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

crisp

Devver

Pixelated

MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:51:
@Inspector ondanks dat ik de roadmap aardig tegemoet zie, speel ik wel even advocaat van de duivel.

Ik zie liever de default template/layout precies andersom van de meest voorkomende vraagstelling; dat houdt (hopelijk) nieuwe & ervaren posters scherp om de goede keuze te maken en de correcte zaken in te vullen.
Dan kan je beter initieel geen keuze invullen zodat de gebruiker gedwongen wordt zelf een keuze te maken ;)

Intentionally left blank