Reeds vele jaren maak ik met veel plezier gebruik van een Marantz SR14. Tegen de 10 jaar geleden gebruikte ik deze als Receiver en sinds een jaar of 5 alleen als eindtrap naar mijn Marantz AV7005. De SR14 was van belang toen ik veel audio luisterde. Dat is de afgelopen jaren stukken minder geworden. Sinds ik kinderen heb zet ik praktisch nooit meer een cd op en neem geen tijd voor een luistersessie.
De SR14 heeft een enorm powerreserve en klinkt erg aangenaam in combinatie met mijn Elac FS208.2 speakers. Nu lijkt de SR14 echt overleden en na twee eerdere reparatiepogingen, lijkt het er nu op dat er definitief een einde is gekomen aan deze SR14. Nu wil ik deze vervangen (speakers blijven zeker nog wel even staan).
Er zijn meerdere opties:
- Alleen een eindbak kopen (Marantz MM7XXX of M88XX), naast mijn AV7005.
- Een receiver en de AV7005 verkopen.
Wat is wijsheid?
De SR14 heeft een enorm powerreserve en klinkt erg aangenaam in combinatie met mijn Elac FS208.2 speakers. Nu lijkt de SR14 echt overleden en na twee eerdere reparatiepogingen, lijkt het er nu op dat er definitief een einde is gekomen aan deze SR14. Nu wil ik deze vervangen (speakers blijven zeker nog wel even staan).
Er zijn meerdere opties:
- Alleen een eindbak kopen (Marantz MM7XXX of M88XX), naast mijn AV7005.
- Een receiver en de AV7005 verkopen.
Wat is wijsheid?