Inlog beveiliging via USB

Pagina: 1
Acties:

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 10:47
Beetje rare titel, maar dit is wat ik bedoel:

Ik werk op een school waar ze het liefst een hardwarematige beveiliging willen gaan gebruiken.
Nu heb je tegenwoordig van de PCMIA kaartjes met vingerafdruk lezers, heb je deze ook voor USB?
Het mooiste zou zijn als deze sleutelhanger groot zouden zijn, en helemaal mooi als er ook nog flash geheugen bij zou zitten.

Weet iemand anders een bedrijfje die in dit soort zaken doet?

Red een boom, eet een bever

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 12:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Beter een chipkaart lezertje (5 tientjes) met losse chipkaartjes. Maar waarom zou je dat willen? Is Login+passwd niet goed genoeg?

Bij mij op school hebben ze een balie, waar de dames je pasje inscannen(en dus loggen). Gewoon met een barcode gun en simpele zelfgemaakte kaartjes met foto. Veel goedkoper. Pakket heet geloof ik Aura Computer Reserveren ofzo...

• BoutWout
  • Laatst online: 06-05 10:47
Chip kaart lezers is ook een optie, maar dit wordt mooier gevonden indien mogelijk

niemand een ander idee, of een bedrijfje?

Red een boom, eet een bever

• s3mt3x
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Je bent op zoek naar USB tokens. Doe daar es een search op google op. Aladdin maakt ze, Rainbow technologies (iKey) enz. Heb d'r laatst nog mee zitten spelen. Geinig spul.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Is idd leuk spul heb ze op TINE gezien. Het is alleen wel makkelijk als je de Usb-poort voor op je computer hebt dan.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op de pc bladen stond vaak zo'n USB key. Ik weet zo het merk niet meer. Maar zoals als gezegd is, waarom niet gewoon een chipcard lezer + pasjes, of iedereen een pasje en 1 barcode scanner :?
Pagina: 1