Sinds 24 november 2017 hebben racegames, -sims en de aanverwante hard- (excl. PC's!) en software een eigen subforum binnen GoT.
Om de opzet duidelijk te houden worden er een aantal standaard Topics aangemaakt.
Hieronder het doel van de diverse Topics.
Als het hieronder genoemde topic er nog niet is, maak dan niet zelf iets aan. Ik zal dit de komende dagen doen
Racesturen, servo's en pedalen |
- Overzicht van alle stuur/servo sets als ook van losse sturen en servo's.
- Overzicht van alle pedalen.
- In de Topic Start uitleg over het verschil van de diverse servo technieken
- In de Topic Start uitleg over het verschil tussen potmeter en loadcell rem
- Vragen en opmerkingen over de genoemde onderwerpen
- Vragen en opmerkingen over drivers en firmware
Overige simrace hard- en software (Nog niet gemaakt) |
- Overzicht van overige race gerelateerde hard- en software
- Vragen en opmerkingen over overige race gerelateerde hard- en software
Rigs (Nog niet gemaakt) |
- Overzicht van de diverse verkrijgbare rigs, inclusief de zelf te bouwen varianten
- Vragen en opmerkingen over rigs, dus ook losse stoelen
- Dit topic NIET gebruiken om je Rig te tonen / showen. Daar is een apart topic voor!
Show je RaceRig |
Last but not least natuurlijk het topic waarin jouw rig getoond kan worden aan de wereld.
Dit is nu nog het oude topic waarin alle nu in aparte topics opgenomen zaken door elkaar heen lopen. Dit topic zal binnenkort opgevolgd worden door een nieuwe.
REGELS, MODERATIE, AANVULLINGEN
Voor het Racing forum gelden verder dezelfde regels als voor alles binnen GoT en Racing heeft als onderdeel van Spielerij de bekende mods welke bereikbaar zijn voor feedback in het daarvoor bestemde topic.
Heb je aanvullingen op één van de topics die ik gestart heb of wil je helpen als co-starter stuur mij dan even een DM.
Overige Topics
Per racegame / racesim zijn er topics en als je een nieuw topic wilt maken check dan eerst of er al een topic over het onderwerp bestaat en zorg voor een interessante Topic Start.
[ Voor 32% gewijzigd door Ircghost op 28-11-2017 11:25 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream