IRQ's

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20
kan 't kwaad wanneer er 6 devices op 1 IRQ staan??

• Convoy
niemand? :?

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

't is een open deur...., maarre

Als alles werkt kan het geen kwaad, maar als iets rare fouten oplevert, zou ik als eerste proberen om je irq's zoveel mogelijk te spreiden.

Een voorbeeld, Als UT met netwerk gameplay onverklaarbaar crashed kan dat heel goed aan een gedeelde irq van je netwerkkaart liggen.

PS. De meeste modje zijn niet gedient van om de tig minuten een topic omhoog te schoppen. Sommige worden al wrevelig als je het om de 6 uur of meer doet. Gedult is ook hier een schone zaak.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
je doelt op acpi of niet? anders lijkt het me wel een probleem ja :) zoals hierboven al gezegd, als het werkt geen zweet, anders acpi uitzetten <search>

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Bloed, zweet & koffie

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

als het gewoon werkt zal het wel niet uitmaken he

Verwijderd

Over het algemeen kunnen PCI kaarten goed samenwerken op een IRQ, bij ISA kaarten (ISA :? Oja daar heeft mijn grootmoeder me wel eens over verteld >:) ) gaat het regelmatig de mist in. Gebruik ook IRQ 2 en 9 niet als het niet hoeft. Dat is je Cascade.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:38 schreef Vilenin het volgende:
Q209354
ROTFLOL >:) :P >:) :P >:) :P

edit:
tikvoudje

• Convoy
aardig typfoutje dan???? :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=irq acpi]
[search=irq win2k]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik denk dat het hier niet om 6 apparaten op 1 IRQ gaat maar om 3... en dat kan meestal geen kwaad (hangt van de specifieke apparaten en drivers af).
Waarom denk ik 3 ipv 6 ? Omdat een PCI device een IRQ Holder voor PCI Steering (of iets dergelijks) krijgt. Dit lijkt een extra device te zijn, maar het is eigenlijk gewoon voor het betreffende PCI device. 3 devices + 3 IRQ Holders = 6 icoontjes in je apparaatbeheer ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Convoy
zie bij 't booten namelijk dat IRQ11 6x wordt gebruikt.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Exirion heeft een mooie link neergezet naar 2 zoekopdrachten, kijk daar eens ajb, dit is namelijk al vaker langsgekomen en uitgebreid besproken.

Bericht hierboven

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gebruik ff de search, is al 100x gevraagd...

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=irq+acpi&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=irq+acpi[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=irq+win2k&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=irq+win2k[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

(thanx Exirion)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Hej loop me niet in de weg jah! ;)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.