vraagie over de prefs

Pagina: 1
Acties:

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Als ik hier de prefs instel.(op me werk). Krijg ik dan dezelfde prefs thuis of is dit gewoon een cookie op je lokale pc?

Lekker zijn is een gave :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38
Dat kun je kiezen, er is ergens een vakje "prefs opslaan in profiel"

Goed kijken! :) (op profiel pagina)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:07 schreef lordspacie het volgende:
Als ik hier de prefs instel.(op me werk). Krijg ik dan dezelfde prefs thuis of is dit gewoon een cookie op je lokale pc?
Bijna goed. Het is een sessie. En van die sessie staat geloof ik weer het een en ander in je koekje. (je pass niet overigens)

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 13:10 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Bijna goed. Het is een sessie. En van die sessie staat geloof ik weer het een en ander in je koekje. (je pass niet overigens)
ok dus de intellingen worden niet meegenomen naar me computer thuis.

het gaat namelijk hier om:

Op me werk heb ik langzame verbinding en wil ik de user icons en dergelijke uit hebben.
maar thuis heb ik een wat betere verinding en wil ik di juist weer aan hebben kan dit zonder dat ik elke keer weer de prefs moet aan passen.

Verwijderd

Dan moet je op de beide machines de prefs instellen zoals je ze hebben wilt, en dan niet aanvinken dat je die prefs in je profiel wilt opslaan.

Prefs zijn gekoppeld aan je koekje (of sessie, dat weet ik niet. Ik denk koekje). En voor elke machine waarmee je op GoT komt (en inlogt?) heb je een koekje, waar je je prefs in kunt instellen.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 13:27 schreef HlpDsK het volgende:
Dan moet je op de beide machines de prefs instellen zoals je ze hebben wilt, en dan niet aanvinken dat je die prefs in je profiel wilt opslaan.

Prefs zijn gekoppeld aan je koekje (of sessie, dat weet ik niet. Ik denk koekje). En voor elke machine waarmee je op GoT komt (en inlogt?) heb je een koekje, waar je je prefs in kunt instellen.
ok tnxs

[ff offtopic]
sorry van vanochtend
[/ff offtopic]

Pagina: 1