Video's afspelen in Micrsoft Edge

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Waarom werken Tweak Video's niet in Edge?

Windows 10, 64 bit, Creators Update en Fall Creators update
...

Andere browser gebruikt, die doet het wel. Maar Edge is mijn primary browser en wil geen andere gebruiken.
...

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Alle reacties

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Hier nog een Edge gebruiker. Video's willen simpelweg niet starten.

Correctie: de advertenties ervoor wel, maar de video's zelf dus niet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Bij mij werken de video's gewoon in Edge, dus wat meer informatie zou welkom zijn :) Zien jullie misschien bepaalde foutmeldingen in de console (F12) of requests die niet goed doorkomen (check network tab)?

Intentionally left blank

Verwijderd

Hier op de computer geen probleem met Edge.Windows 10 Pro 64 nieuwste updates.Echter wel op mijn Nokia 6 met Edge preview maar dat lijkt mij logisch ( android 7.1.2 ) :)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Het lijkt bij mij fout te gaan zodra ik op 'adventie overslaan' klik. Als ik de advertentie volledig af laat spelen, begint de video wel.

Echter, toen ik het scenario wilde reproduceren lukte dit niet. Wanneer ik de tweede keer op 'advertentie overslaan' klikte, begon de video wel gelijk met afspelen.

• willygeerts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 19:44
De aanroep naar cdn.tweakers.net lukt niet.
https://cdn.tweakers.tv/h...=128000-video=500000-1.ts

W10 Pro 64 Fall Creatur Update

Getest:
1. Aangemeld op Tweakers
2. Niet aangemeld op Tweakers

[ Voor 12% gewijzigd door willygeerts op 06-12-2017 19:03 ]

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:47

oZy

Hier ook nog nooit succesvol een video af kunnen spelen op Tweakers. Alle advertenties werken prima :Y) en met Chrome werkt het wel. Geen relevante errors in de Console, maar wel een infinite loop aan requests naar de video url die allemaal eindigen in een HTTP 206 response: https://imgur.com/a/Tr4eQ

Wellicht heeft het te maken met Lastpass als extensie? Dat is het enige wat ik me zo kan bedenken. In de tussentijd ook al 2x Windows opnieuw ingespoeld.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen gebruiken we Youtube
Pagina: 1