Toon posts:

beste upgrade, videokaart of proc?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oké, het is weer tijd voor een upgrade.
heb nu een P3 550E@670, 256 ram en GFS2MX.
moet ik nu gaan voor een GeForce 3 of een snellere (amd) proc+mamplank??? kom er niet meer uit. heb er ongv. fl.1200,- voor over. oja, is voornamelijk om te flightsimmen & 1st ps shooten e.d. (Fly!2, FS2002, maffia, Unreal2...) Thanx for the replies!

Verwijderd

Amd proc en mobo. Zeker.

Als je nl een gforce 3 zou kopen benut je hem niet helemaal. Dus koop eerst maar een proc en mobo, in combi met je mx kan dat heel erg goed mee.
Kan je later altijd nog een gforce3 kopen :)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:10 schreef Oltje3 het volgende:
Dus koop eerst maar een proc en mobo, in combi met je mx kan dat heel erg goed mee.
Kan je later altijd nog een gforce3 kopen :)
En dat komt er dan waarschijnlijk snel achteraan ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou nog heel even wachten wat videokaart betreft. Daarvoor kan je beter even de Kyro3 en de Radeon II afwachten ter vergelijking met de GF3.

Je proc snelheid kan wel drastisch wat gebruiken. Schaf iets 1 Ghz + aan en dan verder sparen voor het videogedeelte, voordat de grote klappers komen...(Unreal 2)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:17 schreef Wekkel het volgende:
Je proc snelheid kan wel drastisch wat gebruiken.
Niet overdrijven he, "drastisch" ......

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Idd w88 met de vid.krt.
Als je nu vast je proc upgrade en over een half jaar de krt, zal de prijs waarschijnlijk behoorlijk in prijs zijn gedaald. Dit is natuurlijk ook het geval met de proc, maar ik denk dat die minder "tijdsgevoelig" is als de GPU...Prijstechnisch gezien dan.. ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Misschien is die nieuwe Nforce chipset iets voor je. Komt geloof ik half augustus uit. En anders gewoon een Thunderbird op een 'normaal' MB.
Pagina: 1