Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget photoshop en game systeem

Pagina: 1
Acties:

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11 18:01
Ik zoek voor mijn broertje de juiste samenstelling. Om af en toe een spelletje te doen en vooral photoshoppen. Er word geen al te zware games gedaan en hoeft uiteraard niet op de hoogste settings. Games die hij wil spelen zullen geen zware games zoals bf1 zijn. Belangrijker is dat photoshop lekker vlot gaat.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, soms gamen op 1080p (30fps is genoeg), photoshop en surfen op het web.

Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro is mijn budget.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1080p scherm, muis, toetsenbord en 2tb hardeschijf voor opslag.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, cpu, gpu, ram voeding, behuizing en een kleine ssd .

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, voor cpu denk ik wel dat ryzen de beste keuze is ivm bang for buck.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, formaat en geluid is niet belangrijk.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Mijn verwachting is dat jullie mij wijs kunnen maken of dit de juiste set up voor mijn budget is. Zo niet wat kan ik beter nemen etc. Gaat alles passen? gpu past in de kast maar bijv de voeding of de moederbord of deze elkaar matchen. Alles word door ons zelf in elkaar gezet.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed€ 99,90€ 99,90
1ASRock A320M-DGS€ 52,-€ 52,-
1MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G€ 173,50€ 173,50
1Sharkoon VS4-W Window€ 32,95€ 32,95
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB€ 89,99€ 89,99
1be quiet! Pure Power 10 400W€ 50,51€ 50,51
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 85,30€ 85,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 584,15

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:10
Ziet er goed uit, maar als je toch genoeg budget hebt kan je ook een wat duurdere kast en/of voeding nemen.
Een semi-modulaire voeding geeft minder losse, ongebruikte kabels in je kast. De VS4-W heeft volgens de reviews een matige kabelmanagement.
Ik zou ook nog een HDD nemen, 1TB is ongeveer €50, of 3TB voor €80.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-11 18:01
SpeedQber schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:43:
Ziet er goed uit, maar als je toch genoeg budget hebt kan je ook een wat duurdere kast en/of voeding nemen.
Een semi-modulaire voeding geeft minder losse, ongebruikte kabels in je kast. De VS4-W heeft volgens de reviews een matige kabelmanagement.
Ik zou ook nog een HDD nemen, 1TB is ongeveer €50, of 3TB voor €80.
Ja behuizing zijn we nog niet helemaal uit. Welke voeding zou je aanraden? en over hdd die hebben we al 2 tb zoals aangegeven. Bedankt voor u tips.

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:10
Ik weet weinig over voedingen, maar dit zijn wat voedingen die (semi-)modulair zijn, van merken komen die vaak worden aangeraden of positieve reviews hebben, en goedkoop zijn.
pricewatch: Sharkoon WPM600 Bronze
pricewatch: Cooler Master GM G450M
pricewatch: Corsair CX450M
pricewatch: Cooler Master MasterWatt 450
pricewatch: Seasonic G-series 450 watt

Je kan zelf ook even de reviews lezen, ze zullen ook niet allemaal evenveel geluid maken.
Voeding is iets waar je eigenlijk niet teveel op moet besparen, je kan een voeding meestal meenemen naar een volgende build, dan wil je wel goede kwaliteit. Je kan bv een 550W voeding kopen als je denkt een sterkere videokaart te kopen in de toekomst, of een 80 Plus Gold voeding als je een efficiëntere voeding wil.