| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
De oplossing in mijn geval was het uninstallen van Tribes 2, de hele (!) installatie directory verwijderen en opnieuw installeren.
Ik heb een TBird 1 GHz, 512 MB en een Radeon 64 MB ViVo.
Er bestaat een [GoT] tribe, die kun je vinden via de ingame chat bij [GoT]. vrijwel iedere avond zijn er mensen te vinden van 20:00 tot 24:00. Ik ben [GoT]Ronny_rules.
Harry
Verwijderd
Verwijderd
Hier is een link met wat info:
http://forums.barrysworld.com/showthread.php?s=&threadid=10895
Verwijderd
SierraUpdate Announcement:
***IMPORTANT MESAGE FOR FIRST TIME USERS***
Afew users may find that the initial update of SierraUpdate will
fail on their systems (usally only Win95B users or a few
customers with unusual configurations of Win2000). If you are
experiencing difficulty getting SierraUpdate do update itself,
please download and run the file from:
http://tribes2update.sierra.com
Ik kijk nu ff in de ingame forums....
The page cannot be displayedOp woensdag 11 juli 2001 14:13 schreef Harry_Hammer het volgende:
Dit vond ik in ieder geval:
SierraUpdate Announcement:
***IMPORTANT MESAGE FOR FIRST TIME USERS***
Afew users may find that the initial update of SierraUpdate will
fail on their systems (usally only Win95B users or a few
customers with unusual configurations of Win2000). If you are
experiencing difficulty getting SierraUpdate do update itself,
please download and run the file from:
http://tribes2update.sierra.com
Ik kijk nu ff in de ingame forums....
ps ben nu die laatste patch aan het opgooien.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Dat zou zonde zijn, Tribes 2 is wat mij betreft het beste spel dat ooit gemaakt is. Online spelen met 50 man op 2 km^2 grote maps is echt kicken. Tribes 2 = Actie, techniek en teamplay. Niets is leuker om met een paar heavy's paniek te veroorzaken bij de vijandelijke basis, waarna een scout er vrolijk met de vlag vandoor gaat.Op woensdag 11 juli 2001 14:51 schreef Genotix het volgende:
Ik krijg nu de neiging om die cd te slopen en de doos te verbranden, en hier betaal je 100 piek voor..![]()
![]()
Heb je misschien nog een w9x partitie? Kun je het daarop eens proberen.
Het lijkt me wel stug als dit het enige spel is dat niet werkt, en ik weet heus wel hoe ik win2k moet installeren. Maar echt zo'n buggie spel heb ik echt nog nooit meegemaakt. Maarjah ik ben nu ff aan het koloten met het 1 en ander.Op woensdag 11 juli 2001 15:00 schreef Theeboon het volgende:
Misschien moet je naar je eigen systeem kijken i.p.v. het spel.
Neuh ik heb geen win9x partitie en die ga ik ook zekers niet aanmaken. Moet gewoon werken onder win2k.
En verder als het dus echt daadwerkelijk werkt is het idd een vet koel spel, maar dit is echt niet meer normaal hoe gaar die is. Win2k is hier nu al 5 x gecraseh terwijl die dat anders nog nooit gedaan heeft.
Verwijderd
Verwijderd
Met jouw conf. moet je makkelijk 1280x1024x32 en alles op high kunnen halen.
cu in de [GoT] chat?
Nou hij doet het perfect, totdat op een moment ik niks meer kan doen, de muziek blijft doorspelen, en verder kan ik niks doen. De caps-lock etc doen het nog wel. Maar ik kan niet meer in windows komen.Op woensdag 11 juli 2001 16:15 schreef Genotix het volgende:
Nu doet die het wel redelijk. Ik heb nu alles op standaard staan en dan de res wat omhoog gegooid is kijken wat die doet als ik verder alles op zijn mooist zet.
Gare troep.
Nou ik kan nu wel weer gewoon opstarten, dus het probleem dat ik na een crash niet weer kan spelen heb ik nu niet meer, maar crashen doet die nog steeds. Ik hoop dat die patches nog ff komen, want dit is nog niet helemaal lekker.
Verwijderd
Dat kan wel zo zijn, maar hoe het dan dat ie bij 99% van de mensen wel goed doet?Op woensdag 11 juli 2001 16:49 schreef Genotix het volgende:
Nou kan die weer geen cd vinden, je kan me echt niet wijs maken dat dit gebreken zijn van mijn systeem. Dit is echt een gaar opgezet spel.
Verwijderd
1 probleem is hierboven al gezegd dat de sierraupdater crasht na het installen van de eerste patch (of tijdens al zo'n tijd geleden) en de 2de keer crashte de sierraupdater toen hij zichzelf wou updaten.
Verder zijn met de laatste patch bij mij alle crashes weg, T2 crasht niet meer dan ieder ander spel bij mij, 0 keer dus.
Als er nog problemen zijn ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij jou...
Dream onOp woensdag 11 juli 2001 19:28 schreef wacko het volgende:
Voordat je je T2 doosje verbrand mag je mij eerst de key geven
Verwijderd
Ik denk toch echt dat het meer aan jouw config ligt als aan het spel. Ik heb ook T2 en Win2k NED(SP2), ik heb geen problemen. Hiervoor had ik hem draaien op Win2k ENG SP1, ook prima. Ook op WinMe gebruikt, geen probleem.Op woensdag 11 juli 2001 16:49 schreef Genotix het volgende:
Nou kan die weer geen cd vinden, je kan me echt niet wijs maken dat dit gebreken zijn van mijn systeem. Dit is echt een gaar opgezet spel.
Misschien moet je je systeem eens opnieuw installeren.
Misschien als het echt niet lukt Sierra mailen ofzo
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
(een echte tweakersvraag
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Inderdaad fammeh, hier draait alles goedOp woensdag 11 juli 2001 19:34 schreef Famoso het volgende:
Het ligt volgens mij echt aan jou, want 2k draait hier echt super op XP en 2k.
Misschien als het echt niet lukt Sierra mailen ofzo
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Altijd leuk als het werktOp woensdag 11 juli 2001 21:55 schreef Genotix het volgende:
Na frsh install loopt het goed, tof spelletje.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN