iPhone wordt snel warm?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 00:14
Hallo allemaal,

Net weer een aantal apps open gehad op mijn gloednieuwe iPhone X, spelletje gespeeld en daarna nog even op Youtube wat videos gekeken.

Ik voel door mijn lederen hoesje dat de iPhone warmer wordt, toch maar even de proef op de som genomen door daarna de iPhone uit het hoesje te halen en een simpele game als Temple Run 2 op te starten. Ook heb ik de iPhone bezig gehouden met wat videos op de hoogte kwaliteit in Youtube.

Resultaat: iPhone X wordt vrij warm. Wat zijn jullie ervaringen? Ben ik de enige, of zijn er meer mensen die een warme iPhone hebben bij wat zwaarder gebruik?

Groet,

Bjorn

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 14:44
Ik heb geen iPhone X, maar is er uberhaupt een telefoon waar dit niet het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 10:59
`Kan dit niet beter in het ervaringen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iedere moderne telefoon word warm als deze zwaar belast. Er zit meer power in dan in een laptop van wat flink wat jaren terug en er is geen actieve koeling. Tuurlijk worden die dingen warm als je de boel zwaar belast met games of benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 23:35:
Iedere moderne telefoon word warm als deze zwaar belast. Er zit meer power in dan in een laptop van wat flink wat jaren terug en er is geen actieve koeling. Tuurlijk worden die dingen warm als je de boel zwaar belast met games of benchmarks.
Eens, maar het valt nu pas echt op. Met mijn iPhone 7 heb ik dit nooit gehad, en doe er toch echt geen andere dingen mee.

De achterkant van de iPhone is nu ook van glas, wellicht dat dit ook beter geleid dan het aluminium van de vorige iPhones. Het is meer de check of ik niet de enige ben..

Mocht dit trouwens in een ander topic thuishoren, excuses dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

In de iPhone 7 zit dan ook een andere SoC dan in de X.

Wat hierboven gezegd word, alle moderne telefoons worden warm tijdens belasting, dit hoeft niet eens zware belasting te zijn. Als je veel apps op de achtergrond hebt draaien, wordt je toestel ook warm.

Dus maak je geen zorgen, dit is normaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Je vraag past beter thuis in dit topic: [iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2.

Daarnaast, je iPhone is een krachtpatser qua cpu, dus die worden inderdaad warm. Dat jij niets doet op dat moment, zegt niet dat je telefoon niets doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Dat het een krachtpatser is begrijp ik volledig. Het blijft gewoon even wennen dat je vingertoppen merkbaar wat warmte meepakken doorn het leer heen. Misschien ben je ook te kritisch als je telefoon van meer dan €1000,- koopt.

Nogmaals excuses voor het verkeerd plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik maak wel eens een persoonlijke hotspot aan op m'n 8 plus voor m'n 2 kids als we ergens zijn waar geen wifi is.
Dan voel ik hem wel branden op m'n bovenbeen in m'n broekzak 😀
Maar lijkt me geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sjuk425 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:41:
Ik maak wel eens een persoonlijke hotspot aan op m'n 8 plus voor m'n 2 kids als we ergens zijn waar geen wifi is.
Dan voel ik hem wel branden op m'n bovenbeen in m'n broekzak 😀
Maar lijkt me geen probleem hoor.
:P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1