Toon posts:

Hulp gevraagd HS200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een vraagje over de Harman Kardon HS200. Redelijk oud, weet ik, maar ik heb hem gekregen van iemand die ging verbouwen. Dus ik dacht waarom niet.

Ik ben nu al een tijdje bezig om de stereo met speakers en subwoofer (SUB-TS2BQ) aan te sluiten op mijn desktop computer. Nou loop ik telkens vast op het feit dat de speakers op de stereo niet werken, dit geldt ook voor de subwoofer. Ik weet wel dat de speakers het doen, maar via de HS200 gaat dat niet. Nu zit ik dus te denken of de speakeroutputs van zowel de stereo defect zijn. Zijn er mensen hier bekend mee?

Groet,
Teun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 11:32

Theck88

If it's hard just KISS!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:15:
Hallo allen,

Ik heb een vraagje over de Harman Kardon HS200. Redelijk oud, weet ik, maar ik heb hem gekregen van iemand die ging verbouwen. Dus ik dacht waarom niet.

Ik ben nu al een tijdje bezig om de stereo met speakers en subwoofer (SUB-TS2BQ) aan te sluiten op mijn desktop computer. Nou loop ik telkens vast op het feit dat de speakers op de stereo niet werken, dit geldt ook voor de subwoofer. Ik weet wel dat de speakers het doen, maar via de HS200 gaat dat niet. Nu zit ik dus te denken of de speakeroutputs van zowel de stereo defect zijn. Zijn er mensen hier bekend mee?

Groet,
Teun
Misschien kun je eerst meer vertellen hoe de je de set hebt aangesloten op de PC? Welke uitgang op de PC en welke ingang op de Harman Kardon?

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing