Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen 1440p ultra wide 120 hertz (Dell aw3418dw monitor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem alleen wil. Ik tussen de 2500 3000 eu betalen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja muis monitor (preorder) toetsenbord K95 Platinum, headset wordt de ASUS ROG CENTURION 7.1 Gaming.
Ga je overklokken?
Misschien
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Max
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou van jullie graag advies willen mbt mijn bijgevoegde lijst (hier hoef ik niet meer echt iets aan te veranderen) of dat ik nu beter voor de Dell New alienware kan gaan.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Door de Black Friday deal van Dell ben ik gaan twijfelen. Ik kan hier namelijk een New alienware aurora 2017 kopen met 15% korting. Hierdoor kom ik op ongeveer hetzelfde bedrag uit als een zelf samengestelde pc die ik door azerty.nl kan laten assembleren.
Nu is mijn vraag vooral. Wat zouden jullie kiezen en waarom? Ik twijfel omdat ik bij Dell weet dat ik een uitmuntende klantenservice tot mijn beschikking heb en de systemen erg goed zijn samengesteld.
Nu heb ik zoals je in mijn lijst kan zien ook hier een super samenstelling maar is wel zelf samengesteld..
Ervanuit gaande dat de prijzen exact gelijk zijn voor een systeem met i7 8700k, 1080ti en vloeistof gekoeld.
Wat zou jullie advies zijn?
Alvast heel erg bedankt!

Gamen 1440p ultra wide 120 hertz (Dell aw3418dw monitor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem alleen wil. Ik tussen de 2500 3000 eu betalen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja muis monitor (preorder) toetsenbord K95 Platinum, headset wordt de ASUS ROG CENTURION 7.1 Gaming.
Ga je overklokken?
Misschien
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Max
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou van jullie graag advies willen mbt mijn bijgevoegde lijst (hier hoef ik niet meer echt iets aan te veranderen) of dat ik nu beter voor de Dell New alienware kan gaan.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Door de Black Friday deal van Dell ben ik gaan twijfelen. Ik kan hier namelijk een New alienware aurora 2017 kopen met 15% korting. Hierdoor kom ik op ongeveer hetzelfde bedrag uit als een zelf samengestelde pc die ik door azerty.nl kan laten assembleren.
Nu is mijn vraag vooral. Wat zouden jullie kiezen en waarom? Ik twijfel omdat ik bij Dell weet dat ik een uitmuntende klantenservice tot mijn beschikking heb en de systemen erg goed zijn samengesteld.
Nu heb ik zoals je in mijn lijst kan zien ook hier een super samenstelling maar is wel zelf samengesteld..
Ervanuit gaande dat de prijzen exact gelijk zijn voor een systeem met i7 8700k, 1080ti en vloeistof gekoeld.
Wat zou jullie advies zijn?
Alvast heel erg bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 398,49 | € 398,49 |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-F GAMING | € 208,20 | € 208,20 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 845,50 | € 845,50 |
| 1 | WD Blue WD40EZRZ, 4TB | € 108,26 | € 108,26 |
| 1 | Corsair Crystal 570X RGB Wit | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) | € 175,50 | € 175,50 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 208,05 | € 208,05 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Platinum | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 229,01 | € 229,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.614,02 | |