Iin welk bestand slaat IE5 de gebruikte url's op? Op mijn werk wil ik mijn history verwijderen en dat gaat aardig: coockies en history zijn te verwijderen maar de adressen in de balk (die automatisch aanvullen) kan ik niet vinden. Het netwerk wat wij gebruiken is van Novell en draait met NT4.
Tools, Internet opties, clear history.
.... Ik weet het ook niet
Duh... maar ok, mijn berichtje was niet compleet. Veel opties zijn afgeschermd waaronder dus ook deze. Moet dus te zijn door een bestandje te verwijderen ofzo?Op woensdag 11 juli 2001 13:13 schreef mbvisiontt het volgende:
Tools, Internet opties, clear history.
Ahh... Das heel wat anders (duh...Op woensdag 11 juli 2001 13:15 schreef hemiparo het volgende:
[..]
Duh... maar ok, mijn berichtje was niet compleet. Veel opties zijn afgeschermd waaronder dus ook deze. Moet dus te zijn door een bestandje te verwijderen ofzo?
.... Ik weet het ook niet
Je kunt met Windows Washer (even zoeken op http://www.tucows.com) ook al dat soort dingen cleanen.
Byteripper.
Byteripper.
Verwijderd
windows NT verkenner - windows - profiles - "usernaam van jou" vervolgens delete cookies, vervolgens - temporary internet files>>>delete!Op woensdag 11 juli 2001 13:00 schreef hemiparo het volgende:
Iin welk bestand slaat IE5 de gebruikte url's op? Op mijn werk wil ik mijn history verwijderen en dat gaat aardig: coockies en history zijn te verwijderen maar de adressen in de balk (die automatisch aanvullen) kan ik niet vinden. Het netwerk wat wij gebruiken is van Novell en draait met NT4.
Zorg dat je ook voor de zekerheid in je internet explorer, extra - opties - inhoud - formulieren etc. deleten.
Succes!
Dat lukte maar had alleen als resutaat dat de history verdween... en dat lukte me alOp woensdag 11 juli 2001 13:37 schreef JavaantjeX het volgende:
[..]
windows NT verkenner - windows - profiles - "usernaam van jou" vervolgens delete cookies, vervolgens - temporary internet files>>>delete!
Die optie is dus afgeschermd door systeembeheerZorg dat je ook voor de zekerheid in je internet explorer, extra - opties - inhoud - formulieren etc. deleten.
en wat die progjes betreft: moet je die niet installeren voordat ze werken?
Pagina: 1