Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC Aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Een vriend vroeg me om voor hem een PC in elkaar te zetten en zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken die het beste voor hem waren bij het gebruik van gamen (niet al te zware spellen) en photoshop. Ik heb zelf wat onderdelen bij elkaar gezocht maar ik weet niet 100% zeker of alles wat ik heb met elkaar werkt, ik zou graag van iemand bevestiging horen dat alles met elkaar zou werken als ik het in elkaar zou zetten en dat ik niet per ongeluk dingen bij elkaar zet die niet werken of elkaar kapot zouden maken.

Hier is het lijstje van onderdelen die ik bij elkaar gezocht heb:
1Intel Core i7-7700 Boxed€ 275,-€ 275,-
1MSI H270 Gaming M3€ 99,-€ 99,-
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 94,-€ 94,-
1Arctic Freezer i32€ 25,95€ 25,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 189,90€ 189,90
1Samsung SH-224DB Zwart€ 39,95€ 39,95
1Cooler Master GM G550M€ 65,-€ 65,-
1Sandisk SSD Plus (TLC) 120GB€ 55,91€ 55,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 844,71

Hoop dat iemand me kan vertellen of dit goed is of dat ik dingen beter kan veranderen.
Met vriendelijke groet,

Gh0stHunt3r

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 17:30 ]

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Die CPU is wel heel erg oud, net als die videokaart. Is er een speciale reden dat je deze gekozen hebt? Je kan in de Best Buy Guide kijken naar een meer hedendaags alternatief.

We hebben wel wat meer informatie nodig om te kunnen bepalen of de PC in de buurt komt, zie ook
DAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor deze CPU en GPU gekozen omdat hij die zelf nog had liggen, de PC is overigens niet bedoeld om te overclocken.

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:56
Het lijkt me ook errug handig om even aan te geven wat het besteedbare budget is?
De i7 3770 is nog steeds een prima processor maar dan heb je een socket 1155 moederbord nodig. Je hebt nu een socket 1151 in je lijstje staan.
Socket 1155 moederbordjes zijn alleen nog maar 2e hands te krijgen dus dan zul je ff op zoek moeten gaan. Dan heb je ook ddr3 RAM nodig en niet het nu gekozen DDR4. Ook dat is vrij goedkoop te scoren op V&A.

Ik zou echter eerst ff de vragen beantwoorden in de link waar speedqber waar speedqber naar verwijst.
Dat maakt het echt veel makkelijker om goed advies te geven :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het moederbord, de CPU en de CPU Cooler veranderd, zou het zo wel werken?
Overigens gbruik ik als kast de Cooler Master Mid Tower K280.