Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan hier games op te spelen als PUBG, CSGO en GTAV. Ook ga ik school werk op doen en af en toe een video editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 550 blijven en ben van plan hem zelf te bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks voor in de pc wel heb ik een monitor, muis, toetsenbord etc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik aan een 1050 ti genoeg zal hebben, ik wil wel minimaal een quad core en 8gb ram. In de toekomst ga ik ook een ssd kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU wil ik heel graag een nvidia(fijne functies) en PSU een corsair of ander goed merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft niet gigantisch te worden en ik heb voor de PSU het liefst een betrouwbaar merk
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan maar sta er wel voor open voor een klein beetje overclocking
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben voor componenten keuze. Ik wil zo veel mogelijk bang for the buck!
ik heb al iets samengesteld:
Ik ben van plan hier games op te spelen als PUBG, CSGO en GTAV. Ook ga ik school werk op doen en af en toe een video editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 550 blijven en ben van plan hem zelf te bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks voor in de pc wel heb ik een monitor, muis, toetsenbord etc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik aan een 1050 ti genoeg zal hebben, ik wil wel minimaal een quad core en 8gb ram. In de toekomst ga ik ook een ssd kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU wil ik heel graag een nvidia(fijne functies) en PSU een corsair of ander goed merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft niet gigantisch te worden en ik heb voor de PSU het liefst een betrouwbaar merk
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan maar sta er wel voor open voor een klein beetje overclocking
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben voor componenten keuze. Ik wil zo veel mogelijk bang for the buck!
ik heb al iets samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1050 Ti 4GB TWIN X2 | € 156,01 | € 156,01 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 42,01 | € 42,01 |
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial CT8G4WFD8266 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Corsair VS450 | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,87 | |