Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-11-2024
Hey Tweakers,

Ik zou graag een adaptertje met bluetooth op mijn oude dockingstation willen doen zodat ik weer mijn eigen muziek kan afspelen zonder dat mijn telefoon er aan vast hangt. Weten jullie waar ik op moet letten bij de keuze of kunnen jullie mij er een aanraden? Mijn dockingstation is een PHILIPS DCM3020.

Thx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Iig niet naar 30 pins ;)
Dat ding heeft ook gewoon een tulp ingang achterop zitten, koop een BT receiver en een verloopje van die receiver naar tulp, dan ben je er :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
Thx voor het snelle antwoord! Was die tulpingangen helemaal vergeten |:(
Zoiets als dit dus?: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter
Nadeel van een losse BT reciever is dat ik nog meer kabels weg te werken krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Yup. En dan kun je zelfs tulp naar tulp doen :)
Dat met die kabels had je toch al, er zijn geen BT ontvangers die op de 30 pins apple connector werken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
Zou dit geen optie kunnen zijn? https://www.bol.com/nl/p/...-30-pin/9200000058649811/
Verder bedankt voor je suggestie. Als iemand anders nog iets weet hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

OK, I stand corrected, die dingen bestaan dus kennelijk wel. Moet je ook voor een appel en een ei in China kunnen krijgen lijkt me. Dikke kans namelijk dat deze daar ook vandaan komen.

Maare, als je wist dat ze bestonden, waarom vraag je het dan eerst voor dat je het probeert? En als je niet wist dat ze bestonden, waarom zoek je dan niet eerst zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik heb zo'n 30 pins Bluetooth adapter, al jaren, vanuit China.

Maar op mijn Logitech dockingstation is het resultaat wisselend, en moet ik vrij regelmatig opnieuw verbinden. Op mijn Philips "Philetta" ORD7300 doet hij het helemaal niet. dus YMMV

Ik geloof dat ik nu voor een meer "standaard" aansluiting zou gaan, dan kan het alvast niet aan een gebrek aan compatibiliteit liggen, wanneer het niet werkt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:02
Hoe speel je je muziek af?
Indien je gebruik maakt van Spotify (of iets dergelijks) is een Chromecast Audio ook een mooie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
The Eagle: ik wist niet of het daadwerkelijk zou werken. Anders zou het weggegooid geld zijn.
Wild Chocolate: Daar was ik dus ook bang voor.
Mkroes: ik gebruik alleen sporify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
Als je alleen spotify gebruikt, zou ik absoluut voor een Chromecast Audio gaan. Die bluetooth dingen hebben bij mij nooit echt geweldig z'n werk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

^^ Goede tip, kun je er ineens veel meer mee. Gewoon op de AUX hangen en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
Wat zou dan het verschil zijn tussen de Chromecast Audio en de Logitech Bluetooth Audio Adapter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
De Chromecast verbind je middels wifi en speelt uiteindelijk zelf de muziek af.
Met een bluetooth connectie blijft je telefoon de 'speler'.

Met de chromecast kan je je telefoon gewoon blijven gebruiken terwijl je met een bluetooth connectie je telefoon constant de muziek moet laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvanel
Bedankt voor de hulp. Ik denk dat ik dan toch maar voor de Chromecast ga! Als iemand nog een ander idee heeft....., ze zijn altijd welkom!
Pagina: 1