Het is weer tijd voor een nieuwe pc. De huidige staat alweer een jaar of 5 en gaat doorschuiven als huiswerk-pc. Tijd voor mij dus om weer in de snoepwinkel te gaan kijken en iets leuks uit te zoeken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
All-round game-systeem. Doe af en toe games als World of Tanks, GTA V en flightsimulator (Prepar3D). Verder wat tekstverwerken, surfen en dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond het bedrag wat ik in mijn wensenlijst heb staan. Liever nog wat lager maar wil niet inboeten op kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur als kwaliteit maar goed is. Hoeft geen topmerk te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in woonkamer te staan dus moet eigenlijk zo stil mogelijk zijn.
Ga je overklokken?
In principe doe ik niet aan overklokken maar wil me daar misschien wel in gaan verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Advies om op basis hiervan het systeem zo te optimaliseren dat ik de komende jaren vooruit kan. Ik weet bijvoorbeeld niet precies hoe het tegenwoordig allemaal zit met de grafische kaarten en processoren. Eigen lijstje heb ik samengesteld met informatie uit de diverse topics hier. Maar waarschijnlijk kan het allemaal nog veel beter.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
All-round game-systeem. Doe af en toe games als World of Tanks, GTA V en flightsimulator (Prepar3D). Verder wat tekstverwerken, surfen en dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond het bedrag wat ik in mijn wensenlijst heb staan. Liever nog wat lager maar wil niet inboeten op kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur als kwaliteit maar goed is. Hoeft geen topmerk te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in woonkamer te staan dus moet eigenlijk zo stil mogelijk zijn.
Ga je overklokken?
In principe doe ik niet aan overklokken maar wil me daar misschien wel in gaan verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Advies om op basis hiervan het systeem zo te optimaliseren dat ik de komende jaren vooruit kan. Ik weet bijvoorbeeld niet precies hoe het tegenwoordig allemaal zit met de grafische kaarten en processoren. Eigen lijstje heb ik samengesteld met informatie uit de diverse topics hier. Maar waarschijnlijk kan het allemaal nog veel beter.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 117,25 | € 117,25 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 370,49 | € 370,49 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 136,37 | € 136,37 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B2800C14 | € 179,45 | € 179,45 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 80,22 | € 80,22 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.283,73 | |