Basic muziekprogramma gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallieweb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 08:46
Ik ga binnenkort starten met een partybusservice en ben op zoek naar een freeware muziekprogramma.
Ik heb Clementine player al gevonden, dit is een tof programma, maar ik zou graag grotere knoppen willen om muziek over te slaan of terug te spoelen.

Wat zoek ik exact?
Een muziekprogramma waarmee ik makkelijk en snel via een touchscreen een playlist kan maken, maar vooral, grote knoppen om een liedje te skippen of door te spoelen.

Vroeger had ik een licentie op Q tech play it, maar mijn PC heeft het begeven en nu dien ik een nieuwe licentie te kopen, ook al heb ik een licentie op naam. Verander je je hardware, dan moet je een nieuwe licentie kopen en aangezien ik in mijn bus altijd met backups werk indien er een harde schijf het zou begeven, zoek ik een freeware optie.

Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:03
Wellicht één van de onderstaande programma's een optie?
https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/muziekspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallieweb
Neen daar ben ik al bij uitgekomen.
Clementine werkt het makkelijkst, echter zijn de knoppen te klein om een nieuw liedje op te zetten.
Daar ontbreekt dus een popupwindow met grotere knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 01:31
Off-topic: is de bus toevallig een ex-stadsbus? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallieweb
Neen een touringcar, omgebouwd tot partybus voor 25 personen.
Het is luxevervoer, geen fuifbus zoals jij bedoelt ;-) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb net even QTech PlayIt opgezocht, ik kom op een prijs van 39 euro. Als het programma voor jou voldoet, kun je een zoektocht starten naar een freeware alternatief wat alles doet wat jij wilt of het is het allemaal net niet.

Maar is je tijd dan niet meer waard dan die paar tientjes?

En mocht je tijd en zin hebben dan kun je helemaal losgaan met Foobar2000 en honderden skins

Zoek naar een skin met termen als touch / big buttons, zo iets.
Paar leuke plugins erbij als BPM analyser en de nodige tijd erin stoppen en je hebt een player op maat.

Ook handig/leuk: Cross DJ free

Commercieel zijn er nog andere opties, Cross DJ, BPM Studio etc zijn bekende producten.
Of volledige hardware opties, zoals Alcas Music Master en DJ-Matic waarbij je ook betaalt voor de toegang tot een muziekbibliotheek maar tevens ook de nodige rechten afdraagt om dit legaal commercieel te draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door akimosan op 29-11-2017 01:06 ]

Pagina: 1