sorry als dit het verkeerde forum is.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=323852
Nu vroeg ik mezelf twee dingen af:
1) Of het monopolie van M$ inderdaad een positieve-, negatieve of toch niet signifikante invloed heeft op de ozonlaag
2) Of adjes kunnen zien wie inzichtvol modereren, en zo ja:
Het lijkt mij wel een interessante test om de moderators die deze reactie inzichtvol hebben gemodereerd eens een maandje van modrechten te ontdoen.
Het moderator systeem is o.a. bedoeld om trollen en flamebaits onder het maaiveld te schoffelen. Het lijkt mij dat de moderators die hier inzichtvol geven in het geheel niet bezig zijn met goed modereren maar gewoon gefrustreerde mannetjes zijn die punten geven aan reacties waar ze het mee eens zijn. En dat is natuurlijk niet de bedoeling
Het volgen van moderatie gedrag bij dergelijke reactie lijkt mij iig een manier om het systeem een beetje te sturen.
Groetjes,
FlipZ
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=323852
10 keer "inzichtvol" gemodereerd (!)Waarom heb ik het gevoel dat deze thread over een paar uur vol staat met reacties van kleuters die:
a) .NET afzeiken zonder te snappen wat het is.
b) nu ineens .NET wel leuk vinden omdat er een opensource/linux versie komt. Deze groep weet overigens ook niet wat het doet/is en lult maar wat.
c) vragen wat .NET is om vervolgens een kromme/foute/zeurderige verklaring te krijgen die de vrager of verward of een foute indruk geeft.
Oh en natuurlijk weer een megatroll van Flipz waarin wordt uitgelegd dat Microsoft
OOK verantwoordelijk is voor het gat in de ozonlaag.
Nu vroeg ik mezelf twee dingen af:
1) Of het monopolie van M$ inderdaad een positieve-, negatieve of toch niet signifikante invloed heeft op de ozonlaag
2) Of adjes kunnen zien wie inzichtvol modereren, en zo ja:
Het lijkt mij wel een interessante test om de moderators die deze reactie inzichtvol hebben gemodereerd eens een maandje van modrechten te ontdoen.
Het moderator systeem is o.a. bedoeld om trollen en flamebaits onder het maaiveld te schoffelen. Het lijkt mij dat de moderators die hier inzichtvol geven in het geheel niet bezig zijn met goed modereren maar gewoon gefrustreerde mannetjes zijn die punten geven aan reacties waar ze het mee eens zijn. En dat is natuurlijk niet de bedoeling
Het volgen van moderatie gedrag bij dergelijke reactie lijkt mij iig een manier om het systeem een beetje te sturen.
Groetjes,
FlipZ