LG 795FT Plus met Cirrus Logic 5446...

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik zit hier achter mijn nieuwe LG 795 Flatron Plus en volgens het boekje moet hij in 1024x768 een freq. van 120Hz kunnen halen. Maar ik kan maar tot 85Hz kiezen.

Ik heb echter in de compu een oud 2MB videokaartje (met Cirrus logic 5446 chip) zitten. Zou het daaraan kunnen liggen? En doet een S3 Trio64 of een Stealth 3d het beter? Er zitten namelijk alleen maar PCI sloten in deze computer, dus een van mijn AGP kaarten gaat er niet in :(

• CubicQ
  • Laatst online: 22:07
Ja, zit er dik in dat het aan de videokaart ligt. M'n moeder heeft ook een Cirrus Logic met 2MB (en volgens mij heeft CL maar 1 2MB kaart gemaakt, dus waarschijnlijk dezelfde kaart), en die kan op 1024x768 maar tot 75Hz, terwijl haar monitor (iiyama Vision Master Pro 400) wel iets hoger kan....

Misschien kan je op de sites kijken van de fabrikanten van die kaart, misschien staan daar de max. refreshrates op?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
is dat LG scherm een beetje een prettig ding ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Mark_V
  • Laatst online: 06-06-2022
Yup, is echt een mega flex dingetje. Ik zit al de hele avond achter mijn PC, dat doe ik normaal gesproken nooit. Dat zegt waarschijnlijk wel genoeg! Normaal kost hij ongeveer 850 piek geloof ik, maar ik heb hem voor 550 gekregen :). Is echt een aanradertje.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
Ik heb sinds een half jaartje een LG 795FT+ en het is inderdaad een super 17" monitor!!
Zeer tevreden over, het enige nadeeltje vind ik dat ie een tikkend/ratelend geluid maakt. (alleen te horen als het helemaal stil is)

Hebben meer mensen dit ondervonden?