Toon posts:

verloop van laptop hd naar gewone ide aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb thuis een aantal laptop schijven liggen en nou wilde ik die eens aansluiten in m'n desktop. Ik ben al eens naar de elektronica boer geweest, maar daar kost zo'n lullig verloopje 35 piek ( kabeltje, printplaatje )
En das toch wel veel vind ik voor zo'n prulletje. Weet iemand hoe ik die zelf kan maken, of heeft iemand het ergens in de elektuur staan ofzo?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

wat is nou 35 piek? zon hd kost minimaal 1000 en dan ga jij miepen over 35 piek? whaaaaa waar heb je btw die verloopdingen gevonden? ik wil ze best kopen voor 35...

blup

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Op woensdag 11 juli 2001 12:52 schreef Wimsol het volgende:
ik heb thuis een aantal laptop schijven liggen en nou wilde ik die eens aansluiten in m'n desktop. Ik ben al eens naar de elektronica boer geweest, maar daar kost zo'n lullig verloopje 35 piek ( kabeltje, printplaatje )
En das toch wel veel vind ik voor zo'n prulletje. Weet iemand hoe ik die zelf kan maken, of heeft iemand het ergens in de elektuur staan ofzo?
nou, ik meende dat ze helemaal niet bestonden !

ik heb ze ook nog nooit in de electuur ofzo gezien (en die lees ik best wel vaak ja)

enne 35 piek vind ik persoonlijk nogwel meevallen......

maar miss als je hemniet echt nodig hebt, dat het dan een beetje sonde is, maar als je lappie crasht ofzo, en je kan het os niet meer opstarten, vind ik die f35 prima te doen voor zoiets (je kunt er dan dus al je data mee reden...)

dus als je nix te zoeken hebt op die hd's --> niet kopen
Wil je er toch echt op rondneuzen/backuppen, --> kopen

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 23:16
In principe moet je die zelf kunnen maken, tis niks anders dan een standaard IDE aansluiting waarbij ze de voeding in de zelfde stekker hebben gestopt. Pinlayout is vast te vinden in het Hardwarebook

[edit]
Een directe link naar de pinlayout.

Verwijderd

Topicstarter
damn, nou ben ik die naam vergeten van die tent. Maar die zit in Eindhoven in de buurt van "berenkuil" en die winkel heeft een italiaanse naam. Ik heb hem niet dringend nodig, het zijn schijven van 1GB en 2GB en ik heb ook nog ergens een 10GB liggen. Ik doe er nooit wat mee, maar die 10GB kan ik wel gebruiken om wat images op te zetten als ik m'n pc's opnieuw heb geinstalleerd.
maar bij The hardware Book staat heel wat op. Ben ik wel even zoet om te kijken wat er allemaal is. ;)
Thanx

Het schiet me ineens weer te binnen ,...Brigatti. Goeie tent, heeft veel.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hoeveel moet je hebben voor die 2gig?

blup

Verwijderd

Topicstarter
Uhmm Vakantie werkeend??
zeker je werk e-mail?
"Out of Office AutoReply"

Ik ga trouwens toch maar zo'n verloopje kopen, ik kom er anders niet helemaal uit.
Ga maar een keer voor de makkelijke weg...

Toch bedankt allemaal

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh sorry :) dat is me werk email ja :) en ik heb vakantie... ehm tegelaer@wanadoo.nl werkt ook

blup

Pagina: 1