Wijziging User Review - [/239413] [570377]

Pagina: 1
Acties:
  • 631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redicat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-02-2018
Verkoper: Shanatan Koper: Redicat

Ik zocht even online op Tweakers via V&A achter een videokaart het beste voor mijn benodigheden en verwerk mijn informatie en overtuigenissen van YouTube of vrienden en ervaringen tot ik wou iemand afhaken besliste hij of zij om mij een review te schotelen zonder dat er men iets is verkocht ik ben altijd vriendelijk geweest maar die persoon schrijft een review van slechte comunicatie terwijl de comunicatie juist duidelijk was...

Gelieve opnieuw een review te verwijderen :?

Bedankt Tweakers Admin Team!

-
Julian ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redicat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-02-2018
Ik ben gewoon aan het twijfelen voor ik mijn aankopen doen zo'n persoon ben ik nu éénmaal ik gebruik dit niet om aan informatie van een persoon te raken of een persoon als target dus totaal onpersoonlijk te werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 03:24

Phi

Om 16:53 kwam jij met de woorden "Ja dat is te doen ik zou hiervoor willen betalen met Bank vooraf," nadat ik je liet weten wat de verzendkosten zouden zijn. Wij waren dus eens over de prijs en jij wilde mijn videokaart kopen. Dit is dus voor zover ik weet een koopovereenkomst, en een review wat betreft de communicatie is dus op zijn plaats.

Ik geef je netjes mijn rekeningnummer, en vervolgens kom je 7 uur later met een bericht dat je toch iets anders op het oog hebt en vraag je mij mijn advertentie te pitchen. Vervolgens haak je de koop af nadat ik weiger te vertellen waarom je nou mijn videokaart moet kopen, en je erop wijs dat dit niet netjes is. Daarna slinger je een belediging naar me toe met een "klant is koning" verhaal.

Hierop liet ik dus een review achter met alleen een score voor de communicatie. Door hier dus te zeggen dat je altijd vriendelijk was ben je nogal de waarheid aan het verdraaien.

Ik ben overigens niet bereid om hier verder op in te gaan. De mod die dit leest zal uiteraard in staat zijn om de DM's tussen ons te lezen, dus de beoordeling laat ik aan hun over. Overigens wil ik wel melden dat er geen consensus tussen ons is gekomen via DM's. Wel een beetje laf dat Redicat steeds de negatieve reviews over hem probeert te laten verwijderen (met succes) waardoor men dus niet op de hoogte is wat voor een persoon dit is, en dus dit gedrag blijkbaar al meerdere keren laat vertonen.

EDIT: Dat jij dan vervolgens een aan de waarheid verdraaide review voor mij schrijft uit spijt is dan weer niet done. Niet eens kunnen wachten op een reactie van een mod?

[ Voor 20% gewijzigd door Phi op 25-11-2017 13:28 . Reden: wat dingen duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 03:24

Phi

Zou een mod hier nog even naar kunnen kijken? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat mij betreft was er een deal. Als je immers reageert met "Ja" en "betalen per bank" geeft dat duidelijk aan dat je het product wil. Dan moet je niet later terugkomen op je uitspraak. Ik laat de review staan, ook omdat dit niet de eerste keer is dat je je bedenkt. Voortaan dus eerst je zaakjes uitzoeken voordat je afspraken maakt via V&A.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.