Netflix account gehacked

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:41
Een paar dagen geleden kwam ik erachter dat mn Netflix account nogal vaak op spaanstalig ineens stond, en mijn kijkgeschiedenis een beetje vreemd was. Bleek dat er vanuit Argentinie werd ingelogd.

Ik heb dus mijn vrij zwakke wachtwoord veranderd, en voor de zekerheid het emailadres ook aangepast.

Maar paar dagen later zelfde probleem. Opnieuw mijn wachtwoord veranderd, emailadres weer terug naar het oude, beide gmail adressen voorzien van een nieuw wachtwoord. Scan uitgevoerd op eigen systeem naar Malware.

Nu stond vandaag op de apple tv netflix weer in het spaans. Ik kon ineens niet meer inloggen met mijn oude wachtwoord, nu is het een paar keer veranderd, dus twijfel daarover een beetje bij mezelf. De kijkgeschiedenis levert niets vreemd op, en ik zie ook geen onbekende ip adressen staan bij netflix account.

Omdat ik niet kon inloggen, weer een nieuw wachtwoord aangevraagd, via mijn emailadres, alleen de mail van Netflix verdwijnt binnen 3 seconden permanent uit mijn gmail. (alle mail van netflix blijkbaar). Ik vermoed nu dus wel een wat serieuzer probleem. Maar hoe kan ik dit oplossen?

edit; nep-nerd die ik ben, gewoon unroll.me dat ik paar dagen geleden iets te rigoreus heb geupdate.

Netflix is niet heel serieus, maar er zit natuurlijk genoeg gevoelige informatie in mijn mailbox en op mn pc (creditcard/bank info, veel andere betaalde services). Ik werk op een iMac, heb met bitdefender scan uitgevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow op 25-11-2017 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou in elk geval de iMac even loskoppelen van internet en daarna nogmaals een password reset aanvragen. Is de mail dan ook weer heel snel weg (weet je zeker dat het zo snel verwijderd wordt en niet gewoon traag ontvangen wordt?) dan weet je in elk geval dat het niet aan jouw iMac ligt, maar misschien een andere PC, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Staan er geen filters / regels ingesteld op je gmail account, die deze mails doorsturen en verwijderen?

2FA aanstaan voor GMail?

Zie je bij google rare dingen in de inloggeschiedenis?

[ Voor 33% gewijzigd door Xander op 25-11-2017 00:36 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 23:06
Grote kans dat er op je GMail account ook is ingebroken en dat er een filter staat ingesteld op mail vanaf Netflix: forward+delete of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:41
Xander schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:34:
Staan er geen filters / regels ingesteld op je gmail account, die deze mails doorsturen en verwijderen?

2FA aanstaan voor GMail?

Zie je bij google rare dingen in de inloggeschiedenis?
dom dom :). Gewoon unroll.me stond ervoor aan.

Wel even gekeken bij inloggeschiedenis, gelukkig geen rare ip-adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DarkShadow schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:48:

Wel even gekeken bij inloggeschiedenis, gelukkig geen rare ip-adressen.
Maar ook geen rare tijden? Mochten ze toch in je iMac zitten, makkelijke zaak om ook via jouw IP Gmail in te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:13
Ik heb geen ervaring met Netflix dus misschien een stomme vraag, maar blijven 'zij' niet gewoon in hun sessie ingelogd staan ongeacht of jij inmiddels het wachtwoord veranderd? (En veranderen zij dus telkens vrolijk de taalinstelling binnen die sessie)

Heb dat zelf een keer gehad met Dropbox, waar een device gewoon toegang bleef houden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-02 21:01
Als ik jou was zou ik contact opnemen met Netflix een vragen of zij alle huidige sessies per direct kunnen afmelden. Straks kiezen zij nog een duurder plan voor je Netflix account, hier wordt jij dan de dupe van en jij kan het gaan betalen.

Vraag ook gelijk aan Netflix of zij een nieuw wachtwoord kunnen sturen naar een ander e-mail adres, dan weet je in ieder geval zeker dat het niet meer gebeurd.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-04 22:46
Even al je sessies uitloggen op Netflix:
https://help.netflix.com/en/node/18
You can also sign out of all devices connected to your account to disconnect any unauthorized devices. This method of deactivation will disconnect all devices currently connected to your Netflix account, but may take up to 8 hours to take effect.
Pagina: 1