Beste tweakers,
Vanuit ons bedrijf zijn wij sinds kort aan het kijken naar een nieuw algeheel ERP / CRM / Ecommerce systeem welke Netsuite lijkt te worden. Wij zijn geadviseerd ook onze telefoonomgeving aan te passen naar een VOIP omgeving.
Daarnaast zijn we ook bezig om onze telefonie omgeving te herzien, wij hebben momenteel geen voip en vele overdreven grote mobielen abonnementen. Ik heb er zelf niet heel veel kaas van gegeten vandaar dat ik graag bij jullie informeer over wat ik het best zou kunnen doen.
Wat hebben wij nu?
8 mobiele abonnementen met onbeperkt belminuten & data (KPN) a €30,- per stuk (80gb aan data waarvan we maar ong 15 gebruiken)
Waarvan maar drie mensen veel buiten NL bellen en één veel buiten europa.
1 dongel met data die in bovenstaande bundel valt
2x internet 1x KPN & 1x Telfort wat blijkbaar twee verschillende aansluitingen zijn op 1 adres.
1x een verdeelkast voor vaste lijn met 15 aangesloten telefoons.
Ik snap dat het weinig info is om op te gaan maar wat zouden we graag willen:
1 VOIP omgeving met 15 licenties
8 mobiele telefoon nummers maar wellicht dat er betere opties zijn dan maar voor iedereen alles te nemen?
1 óf 2 betrouwbare internet providers.
Liefst zouden we alles bij 1 partij leggen voor de service.
Hoop dat jullie ons in een goede richting kunnen helpen.
Vanuit ons bedrijf zijn wij sinds kort aan het kijken naar een nieuw algeheel ERP / CRM / Ecommerce systeem welke Netsuite lijkt te worden. Wij zijn geadviseerd ook onze telefoonomgeving aan te passen naar een VOIP omgeving.
Daarnaast zijn we ook bezig om onze telefonie omgeving te herzien, wij hebben momenteel geen voip en vele overdreven grote mobielen abonnementen. Ik heb er zelf niet heel veel kaas van gegeten vandaar dat ik graag bij jullie informeer over wat ik het best zou kunnen doen.
Wat hebben wij nu?
8 mobiele abonnementen met onbeperkt belminuten & data (KPN) a €30,- per stuk (80gb aan data waarvan we maar ong 15 gebruiken)
Waarvan maar drie mensen veel buiten NL bellen en één veel buiten europa.
1 dongel met data die in bovenstaande bundel valt
2x internet 1x KPN & 1x Telfort wat blijkbaar twee verschillende aansluitingen zijn op 1 adres.
1x een verdeelkast voor vaste lijn met 15 aangesloten telefoons.
Ik snap dat het weinig info is om op te gaan maar wat zouden we graag willen:
1 VOIP omgeving met 15 licenties
8 mobiele telefoon nummers maar wellicht dat er betere opties zijn dan maar voor iedereen alles te nemen?
1 óf 2 betrouwbare internet providers.
Liefst zouden we alles bij 1 partij leggen voor de service.
Hoop dat jullie ons in een goede richting kunnen helpen.