nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• coldfear
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-01-2025
Ik zoek een?

Ik zoek een nieuwe scherm voor te gamen en series te kijken .

Wat is je budget?

Ik zoek een scherm van tussen de 350-450€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

mijn vorig scherm was een hp w2558hc waar ik heel te vrede van was. Dit scherm is 6 jaar meegegaan maar heeft helaas de geest geven . Wat ik fijn vond aan dit scherm was dat het een mooi beeld gaf . En dat scherm makkelijk in hoogte te regelen is. En de voet zag er stevig uit als je aan de instellingen kwam kon je gewoon op knopje je duwen zonder dat sherm opschuift. Ik had gewoon niet het gevoel er bij dat goedkope brol van China was toen ik in de winkel ging kijken voor een nieuw sherm had ik da wel bij redelijk wat schermen, Hier is een link voor meer info van mijn vorig scherm

pricewatch: HP W2558HC Zwart

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik heb een i5 3750k en een r9 380 4gb
Dus 4k gaat niet gaan

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

-gamen BV wow , the witcher 3 dus ik heb geen 144hz monitor nodig 60 is voldoende .
zelf dacht ik aan dit scherm .pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart.
Ik was aan het denken aan dit scherm maar dit heeft 6ms response time mijn vorig scherm 3 ga ik dit verschil merken in mmorpg games ?
Als er beteren keuzes laat maar weten . Of als er een nieuwe versie van deze monitor is laat maar weten . I

[ Voor 13% gewijzigd door coldfear op 24-11-2017 17:51 ]

Alle reacties

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-01 08:18
Het scherm dat je voorstelt heeft wel een 16:10 aspect ratio, niet elk spel werkt er evengoed op. Best blijf je bij 1080P of 1440P.
Verder kan je misschien ook een monitor met Freesync overwegen, daar je kaart dat ondersteunt, maakt alles nog net iets vloeiender.
Onder de 8ms zal geen vertraging meer opmerken, tenzij je een echte FPS esporter bent.

Ik zou dan eerder een nieuwere Ultrasharp voorstellen of voor een Freesync monitor gaan. Beide schermen geven 1440P weer.

[ Voor 7% gewijzigd door DenHond op 25-11-2017 18:38 ]