iOS App downloads annuleren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Iemand in mijn omgeving vond het grappig om ontzettend veel downloads op mijn iphone aan te zetten. Er staan nu ongeveer zeven pagina's aan downloads klaar, ik krijg ze echter niet verwijderd en ook niet geannuleerd. Heb ik al een keer in en uitgelogd bij itunes echter dit had ook niet het gewenste resultaat.

Iemand een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat voor downloads bedoel je nu precies? In de App Store?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat voor iPhone? Als je force touched op een app icoon dan kun je een download annuleren.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Utke56 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:51:
Iemand in mijn omgeving vond het grappig om ontzettend veel downloads op mijn iphone aan te zetten. Er staan nu ongeveer zeven pagina's aan downloads klaar, ik krijg ze echter niet verwijderd en ook niet geannuleerd. Heb ik al een keer in en uitgelogd bij itunes echter dit had ook niet het gewenste resultaat.

Iemand een oplossing?
Als je duidelijker bent waar het om gaat misschien

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, trap je device van internet af (disable je 4G-verbinding of WiFi) en ga daarna een rustig en structureel op zoek naar een oplossing?

Dan wordt er in ieder geval niets meer gedownload, je mist wel ff wat aan FB/WA maar ik denk dat je daar wel mee kan leven om je issue op te lossen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:14
Hard reset of opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Je vraag is niet echt heel duidelijk... bedoel je AppStore downloads of 'file-downloads' in Safari?

App downloads kun je inderdaad stoppen via Force Touch. Je kunt je toestel even resetten. Je kunt Safari afsluiten (en website data wissen in de instellingen).
Je kunt ook gewoon wachten als je de app updates wel wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Dank allemaal en excuses voor de onduidelijkheid. Het gaat om een iphone 6s. Ik probeer het via force touch te regelen maar dit lukt niet. Alle downloads blijven gewoon aanstaan. Een deel is nu reeds verdwenen door simpelweg data uit te schakelen, maar er blijven nog een aantal grijze vlakken over; het gaat inderdaad om AppStore downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Utke56 schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:08:
Dank allemaal en excuses voor de onduidelijkheid. Het gaat om een iphone 6s. Ik probeer het via force touch te regelen maar dit lukt niet. Alle downloads blijven gewoon aanstaan. Een deel is nu reeds verdwenen door simpelweg data uit te schakelen, maar er blijven nog een aantal grijze vlakken over; het gaat inderdaad om AppStore downloads.
zet ze stuk voor stuk op pauze en laat ze dan stuk voor stuk installeren. Je kunt in instellingen > algemeen> iPhone-opslag je App verwijderen die je niet wil.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:54
Als je op het icoontje op je homescreen tapt is hij gepauzeerd. Daarna kun je ze in de store annuleren.

• Utke56
Ik krijg ze dus ook niet in de store geannuleerd.
Pagina: 1